babywiik

Alla inlägg under september 2010

Av mathilda wiik - 27 september 2010 10:41

Hellu sweetiepies.

Jag sitter i skolan just nu och skriver om alla partier, skit drygt. Men det funkar, slutar typ fyra idag om jag minns rätt. Men nu lär jag fortsätta jobba, puss :*


 

Av mathilda wiik - 27 september 2010 00:16

Nu tänker jag gå och dejta kudden, ögonen orkar knappt hålla sig öppna längre. Jag är aptrött & det är skola imorgon.. vilket suger. Men vi hörs imorgon :*

Godnatt <3

Av mathilda wiik - 26 september 2010 23:42

                

Av mathilda wiik - 26 september 2010 21:58

Hellu. 

Jag är hemma från kryssningen kom hem runt tio på kvällen igår. 

Helt awesome, hade sjukt roligt faktiskt. Eller det var vissa stunder

då jag var förbannad och ville hem, men aja. Det enda dåliga va

att jag råkade slänga min hundring ehe, jag är smart jag vet (y)

Bilder kommer snart, sara ska bara skicka dom först. 

puss. :* 

Av mathilda wiik - 24 september 2010 10:12

hellu, det här är det enda inlägget jag kommer skriva idag, för ska på kryssning ju. Kommer inte skriva igen förns på lördag eller söndag beror på när jag kommer hem, så vi hörs! puss :*

Av mathilda wiik - 23 september 2010 19:29

hellu.

sitter hemma hos bebis, men han är tråkig så han gick och duscha.. så nu tänker jag sitta och lata vid datorn. Sen när han har duschat klart ska vi kika på film, hihi.. ingen skola imorgon för jag ska tydligen åka på kryssing med mamma, pappa, henrik, anders, nicklas, christoffer, jonathan & sara. puss :*



 

Av mathilda wiik - 23 september 2010 15:25

Jag vill inte, jag vill inte gå igenom det igen.

Jag vill inte se dig bli sämre & sämre för varje dag som går, 

du mådde ju bättre. Men allt vändes, jag vill inte att du läggs in

inte en gång till, alla sömnlösa nätter jag gick igenom just då och alla

stunder jag saknade dig. Dig är den enda jag kan prata med om allt,

jag älskar dig bror mest av allt. Bara säg att allt blir bra, 

säg att jag inte behöver oroa mig, säg att det inte händer igen




Av mathilda wiik - 22 september 2010 14:47

Jag har precis fixat klart mig, städat har jag också gjort. Så nu ser det helt okej ut här inne, ehe. Väntar på bebis nu, vet inte vad vi ska göra.. men vi får se. :) 

Just nu sitter jag och dunkar musik & är inne på fb. Börjar inse att jag är beroende av facebook, inte okej. 



Bror på bilden, walking on the road (y)

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards