babywiik

Alla inlägg under november 2010

Av mathilda wiik - 30 november 2010 13:35

Godmorgon! 

Vaknade nyss utav att alarmet på telefon ringde & ville att jag skulle ta mina minipiller haha! Ska snart börja städa rummet med min bror, sen vet jag inte vad jag ska göra. Ska till läkaren klockan tre iaf. :) 


  

Av mathilda wiik - 30 november 2010 00:53

Jag vet att jag inte skrivit på länge, men jag har gått och blivit sjuk igen.. så imorgon så ska jag till läkaren så får dom kolla upp vad det är. Börjar bli ganska jobbigt att bli sjuk hela tiden nu känner jag. Men jag ligger i sängen nu iallafall och ska snart försöka sova men tänkte att jag skulle skriva först. Ska försöka skriva imorgon också om jag orkar, men jag börjar känna mig lite bättre så det blir nog så. Puss! 


Här kommer flumbilder som är tagna typ nyss; 


      

Av mathilda wiik - 26 november 2010 08:28

Förlåt att jag inte skrivit på två dagar, men dagarna har inte varit så intressanta endå. Klockan är halv nio, jag börjar tio i tio. Kände att det var lååååååångt kvar innan jag börja, men nu börjar jag känna mig stressad. Så vi hörs efter skolan, puss!

Av mathilda wiik - 24 november 2010 02:18

Nej, nu ska jag faktiskt sova. För ögonen vill inte hålla sig vaken och plus jag tycker om att sova. Jag ska till skolan imorgon också och jag hoppas verkligen att jag kommer upp eftersom klockan snart är halv tre på natten, förstår inte varför jag satt uppe så här länge men aja gjort är gjort. Godnatt!   


  

Av mathilda wiik - 23 november 2010 22:54

Kom hem för 1 timme sen men jag har suttit och dampa på min andra stationära dator ett tag nu för att den har helt plötsligt sluta fungera. Min bror gör allt för att laga den nu, för annars vet jag inte vad jag gör. Får sitta vid min mini bärbära och hur roligt är det då? Inte på bästa topp humör just nu men jag skriver endå. Idag så träffade jag och min bror jonas vi åkte ner på stan runt halv tre och mötte honom där, as kallt var det ute. Efter ett tag kom denka ner och va social, men han stack sen. Sen kom baby så jag fick pussa han lite men han lärde ta bussen efter en halv timme. Jag, jonas och jonathan gick till nian och jag ringde pappa så vi gick och mötte han, mamma och christoffer. Köpte en ny jacka och en ny mössa skit nice, visar bild imorgon eller nå. Sen köpte jag ett par nya skor, efter flera timmar på stan, åkte vi och köpte mat. Sen och handla och nu är jag äntligen här, fyfan vad jobbigt det var att skriva allt. Men jag lyckades haha!    


          

Av mathilda wiik - 23 november 2010 12:09

Godmorgon

vaknade typ nyss utav att jonas ringde och väckte mig och sa att han skulle

snart börja åka in till gävle, sen försökte jag somna om men det gick inte.   

Ska snart hoppa in i duschen, fixa mig, klä på mig och hela kittet sen åker jag och

bror ner och träffar honom. Saknar ungjäveln, hihi!    

hörs senare, puss. :* 



  

...

Av mathilda wiik - 22 november 2010 20:55

Jag känner mig instängd i ett hörn

och jag känner hur ångesten växer mer och mer

jag vill inte mer, inte idag, inte imorgon & inte någon annan dag.

Ingenting känns rätt längre, allt känns fel

och jag kväver mig själv med minnen 

så mycket jag vill glömma men jag kan inte 

det är för svårt att gå vidare



Av mathilda wiik - 22 november 2010 12:46

OM JUST DIG;
FULLSTÄNDIGT NAMN
; Sara Inga Mathilda Wiik.
FÖDD; 31 oktober 1995
BOR: Gävle
SMEKNAMN; babywiik
INTRESSEN; kompisar, bebis, datorn & en massa.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;

SAKNAT NÅGON
; Ja
ÅNGRAT NÅGOT; Japp
LJUGIT; ja
SVIKIT NÅGON; Nej
KÄNNT DIG SÄMST; Ja
GRÅTIT; Ja 
SKRATTAT; Ja. 
VARIT SJUK; Ja, är det nu också. Moget va? 
VARIT UTOMLANDS; Nej.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; yes


KÄNSLOR
;
GRÅTER DU OFTA
; nja. 
SKRATTAR DU OFTA; Ja
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; Trött och nere typ
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; vet inte. 
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD; Förut, men inte nu
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR; Haha, ja för många!


KÄRLEK
;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;
 

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD; nej. 

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; nää. 
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; Nej
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; yes!
OM JA, VEM; babyboy, jonte. <3
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; 1 och är fortfarande det. :) 
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD; bara baby!
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; Ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; Ja det kan man väl säga
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; olika, 
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT; Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; Spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: nja, kan jag inte påstå.

UTSEENDET PÅ DIG;

BRUNETT ELR BLONDIN
; svarthårig (y)
ÖGON FÄRG; grön/blå och en jävla massa känns det som...
LÅNGT ELR KORT HÅR; mellan. -.-
SNYGG ELR FUL; Ful 
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; nää
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER OSV; Ja
ELR TVÄRTOM; Nej
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL; vet inte ;o

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards