babywiik

Alla inlägg under januari 2011

Av mathilda wiik - 31 januari 2011 23:35

Hellu 

kom hem för kanske en timme sen, har varit på stan med mamma, pappa, nicklas, jonathan & christoffer. Vi fikade sen så skjutsade mamma hem jonathan & nicklas så jag mamma, baby och christoffer gick och köpte godis hihi. Efter det så körde vi hem christoffer till sin flickvän och vi åkte och handla. Direkt när jag och baby kom hem så badade vi, ehe.   Och nu sitter vi vid datorn och geekar. puss

Av mathilda wiik - 31 januari 2011 15:59

Hellu 

vaknade typ tio över nio för jag hade sovmorgon till elva,men fick ta tjugo i tio bussen till stan för hade socmöte, det gick bra.    Sen så åkte jag till skolan, och där har väll jag inte gjort så mycket förutom vad man ska göra typ, haha. -.-' Kom nyss hem, så nu sitter jag i sängen och skriver här. Väntar på babyboy, vet inte vad vi ska göra. Kanske ska åka till uppsala senare för att köpa en ny jacka, men det är inte säkert.   Vi hörs lite senare, puss! 


btw; t-shirten på bilden är ny, köpte två stycken. Den andra visar jag någon annan gång   

  

Av mathilda wiik - 30 januari 2011 12:59

Hellu

vaknade kanske för en timme sen minns inte ehe, ska ta bussen om ett tag ifrån baby då blir det väll åka hem. Sen ska jag sova hos lotta   vi hörs senare, puss. 

Av mathilda wiik - 30 januari 2011 01:14


She put him out like the burnin' end of a midnight cigarette
She broke his heart he spent his whole life tryin' to forget
We watched him drink his pain away a little at a time
But he never could get drunk enough to get her off his mind
Until the night

He put that bottle to his head and pulled the trigger
And finally drank away her memory
Life is short but this time it was bigger
Than the strength he had to get up off his knees
We found him with his face down in the pillow
With a note that said I'll love her till I die
And when we buried him beneath the willow
The angels sang a whiskey lullaby

lalalalalalala
lalalalalalala

lalalalalalala
lalalalalalala

The rumors flew but nobody knew how much she blamed herself
For years and years she tried to hide the whiskey on her breath
She finally drank her pain away a little at a time
But she never could get drunk enough to get him off her mind
Until the night


She put that bottle to her head and pulled the trigger
And finally drank away his memory
Life is short but this time it was bigger
Than the strength she had to get up off her knees
We found her with her face down in the pillow
Clinging to his picture for dear life
We laid her next to him beneath the willow
While the angels sang a whiskey lullaby

Av mathilda wiik - 29 januari 2011 23:57

Hellu!

sitter hemma hos världens bästa hihi, vi sitter nere i hans kök och han spelar nå skit spel & jag spelar poker!   

Kommer väll få sitta uppe typ halva natten eftersom jag orkar inte sova utan honom ehe. -.- aja, hörs senare pussn! 

ok

Av mathilda wiik - 29 januari 2011 20:45


just beacuse she comes off strong
doesen't mean she didn't fall asleep crying
and even though she acts like nothing's wrong
 maybe she's just really good at lying.

just beacuse she comes off strong

doesen't mean she didn't fall asleep crying

and even though she acts like nothing's wrong

maybe she's just really good at lying.


  




Av mathilda wiik - 26 januari 2011 14:25

Jag ska springa till bussen nu och träffa lotta, pusss!

Av mathilda wiik - 26 januari 2011 12:15

Hellu bitches! (a) 

Jag är hemma nu, och jag har knäppt kort på kläderna nu, så dom kommer upp!   

Om ett tag så ska jag hoppa in i duschen, sen dra mig vidare till mimmi och umgås med henne, 

vi hörs senare puss!


      


  

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards