babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 28 februari 2011 23:36

Det är jobbigt ibland att överhuvudtaget orka kämpa, jag har bestämt mig.. jag ska fan klara det, jag ska det! Men jag är inte helt säker på att jag gör det, jag har modet, styrkan & viljan men jag vet inte om jag lyckas endå. Jag försöker så gott jag kan men jag är endå så osäker, men alla har väll rätt att vara osäker ibland eller? Jag har aldrig varit säker på mig själv, jag har alltid trott att jag skulle misslyckas men jag vill visa motsatsen, jag vill visa för alla att jag kan. Jag hoppas jag lyckas, jag hoppas verkligen det. Allting hänger på mig, det är min framtid. 

Av mathilda wiik - 28 februari 2011 19:00

   Mitt & älsklings rum


  Där mormor & mamma ska sova 


   Hallen 

   Pappa :D


Mamma & mormor! :) 


    Köket


  Vardagsrummet 


   Utanför stugan!   Utanför igen :)

Av mathilda wiik - 28 februari 2011 18:11

Hellu! 

Jag är framme i hälsingland nu, det är jätte mysigt här ute.. men det är rätt så mycket snö överallt haha!   Just nu sitter jag och älskling inne på rummet vi ska sova i och sitter vid datorn, vi väntar på att maten ska bli klar.. efter vi har ätit så ska jag ta lite bilder hur det ser ut här så visar jag direkt, vi hörs då! 

Puss.   

Av mathilda wiik - 28 februari 2011 14:29

Hej! Just nu sitter jag i bilen påväg till hälsingland med mamma, pappa, älskling och mormor vi ska vara i en stuga. :) vi hörs när jag kommer fram!

 
Av mathilda wiik - 27 februari 2011 11:14

Hellu! Ligger i jontes säng helt död typ, tror jag ska ta bussen hem om en stund! Vet inte vad jag ska skriva mer ehe, vi hörs sen!

 
Av mathilda wiik - 27 februari 2011 10:21

Hellu!

Jag vaknade nyss upp hemma hos älskling, me like!   

Idag så vet jag inte vad som händer jag tror jag ska köpa ett par skor och efter det lär jag packa eftersom jag ska vara i hälsingland över lovet! Om jag hinner så ska jag och baby träffa fiia och krille också.   Nu ska jag springa när för baby väntar på att vi ska käka frulle, hörs sen! puss   

Av mathilda wiik - 26 februari 2011 20:15

         

    

Av mathilda wiik - 26 februari 2011 17:09

Hejsan! Nu är jag påväg hem från uppsala, köpt riktigt snygga grejer :) hörs när jag kommer hem puss! :*

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards