babywiik

Alla inlägg under mars 2011

Av mathilda wiik - 31 mars 2011 22:20

Hellu.

sitter och pratar med älskling i telefonen just nu, men han ska snart dissa mig för att spela.. fatta man ju eller hur? Aja, sitter och typ kollar runt lite, börjar bli lite trött också så funderar på att lägga mig i sängen, tända ljus & läsa en bok! haha, vad gammal jag lät.. aja! Vi hörs imorgon puss  


Av mathilda wiik - 31 mars 2011 19:52

     


       

Av mathilda wiik - 31 mars 2011 17:55

Sitter och fikar med mamma, pappa och min bror just nu. :) hittat skit snygga kläder, visar sen (a)

 
Av mathilda wiik - 31 mars 2011 14:25

Har precis slutat skolan och nu sitter jag på bussen påväg ner på stan för att träffa mamma! :) vet inte vad vi ska hitta på, men vi hörs senare iaf!

 
Av mathilda wiik - 30 mars 2011 14:08

     


     

Av mathilda wiik - 30 mars 2011 12:43

     Shopping - Det blir mycket pengar tillslut, 

men jag älskar att köpa nya kläder & skor! Det är helt underbart, om jag kunde så skulle jag köpa hela gallerian nian & köpis hah! 


Sol - Älskar att det är litr sol ute iaf, satt man får lite vårkänsla. När det väl är sol så är det ruskigt varmt tycker jag! 


Min familj - Dom är det bästa jag vet & jag vill aldrig vara utan dom!  


   

Snön - Att det snöar lite då&då är inget + precis, är trött på den här kylan & slasket. Så snön, bort med dig! 


Skolan - Det tråkigaste som finns helt ärligt, eller ja förutom rasterna då typ? Men aja, man måste ju gå.. -.-


Falska människor - Trött på alla som går och snackar skit om personer hela tiden sen dagen efter är dom med dom & säger att dom älskar dom.. nää det funkar inte för mig. 

Av mathilda wiik - 30 mars 2011 12:23

Hellu! 

Vaknade kanske för en halvtimme sen, det blev ingen skola idag.. för jag mår verkligen sjukt illa! Eller det var värre imorse, så jag klarade inte ens att ta mig upp ur sängen. Men imorgon ska jag försöka gå, var tvungen och vila idag bara kände jag. Jag ska gå ut och röka med min bror nu & sedan efter det blir det väll käka frukost.  

Vi hörs senare, puss!  


Btw; Gör en hiss & diss idag ist, eftersom jag aldrig gjorde någon igår! 

Av mathilda wiik - 29 mars 2011 20:46

Ligger i badet just nu och försöker koppla av. Går inte så bra, är sjukt sur och jag vet inte varför! Mår illa gör jag också, toppen dag..

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards