babywiik

Alla inlägg under maj 2011

Av mathilda wiik - 31 maj 2011 23:11

Tjillevippen.

Sitter och hostar & snorar just nu, är sjuk & imorgon är det skolavslutning, näråå men det funkar, aa fast ne!   Älskling är här och vi ska snart gå och lägga oss, börjar tio imorgon och då är det städdag i skolan efter det blir det hem igen & fixa mig och grejer, klockan sex ska vi vara i kyrkan sen efter det så ska vi gå tillbaka till skolan och käka med klassen, kommer bli awesome!   


btw; var ute i solen hela dagen idag.. och nu ser jag ut såhär;


    

Av mathilda wiik - 31 maj 2011 21:27

Sorry att jag inte har skrivit någonting på hela dagen men internet har varit

cp så det har inte fungerat! Lägger upp bilder på mina nya kläder som jag har köpt, en lång klänning, bh & troser! Klänningen köpte jag igår i stockholm. 


         


Av mathilda wiik - 30 maj 2011 23:53

Tänk hur människor kan förändras så jävla grovt

fuck dig

fuck er

fuck dom

skiter i vilket, vill inte ha någonting med er att göra. 

Ni kan ju glömma att ni kan komma & krypa tillbaka nu. 


Bröder? aa jo tjena, dra åt helvete allihopa. 

Av mathilda wiik - 30 maj 2011 07:57

Hellu! 

Nyss duschat & fixat mig, ska snart dra till t-station med gustav & pappa.. 

sen blire grönan med klassen, taggaaa! Hinner inte skriva nå mer nu, så hörs! :D 


 

Av mathilda wiik - 29 maj 2011 23:19
Vill bara ruska av mig den obehagliga känslan, minnena.
Men dom sitter så tätt inpå, nästan klistrade på min hud.
Ibland tror jag att det bara varit en dröm.
För något annat kan det ju inte vara?
Det har gjort för ont för att vara sant,
Det gör fortfarande för ont för att vara sant.

Förövrigt så är det här världens bästa låt; 


Av mathilda wiik - 29 maj 2011 21:12

                 

Av mathilda wiik - 29 maj 2011 17:19

     

Av mathilda wiik - 29 maj 2011 13:57

Hellu!
Sorry att jag inte skrev någonting igår, men jag gjorde inte så mycket heller. 

Var med bella först hos lotta, sen drog vi och träffade christian och åkte hem till honom. Lyssna på musik & rökte vattenpipa, sen efter ett tag så kom filip och då rökte vi mer vattenpipa. Efter ett tag så åkte vi till max och köpte mat sen till sandviken och kollade på bilar. Efter det så körde dom hem oss.  

Idag så blir det att bara vara hemma & städa, men vi hörs om ett tag!


     

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards