babywiik

Alla inlägg under juni 2011

Av mathilda wiik - 30 juni 2011 18:56

                               

Av mathilda wiik - 30 juni 2011 10:35

 

Shortsen & t-shirten köpte jag igår! 
Ska visa min nya bikini lite senare också, men nu ska jag iväg och sola & bada!

Av mathilda wiik - 29 juni 2011 09:57

Godmorgon! 

Gick och la mig nio igår därför jag är vaken så tidigt nu, men har sovit för

länge så har skit ont i huvvet.   Vi skulle egentligen åka ner på stranden idag

men nu får vi se hur det blir, idag åker vi hem en snabbis för min bror kommer hem 

ifrån turkiet, han har köpt ett par skor till mig & till mamma.. plus så har jag saknat honom, så han får väll en kram haha!   Vi hörs senare!


Dagens outfit;


   

Av mathilda wiik - 28 juni 2011 21:16

Känner mig tom, känner mig meningslös.

Så mycket som händer, så mycket bråk.. vet inte om vi kommer

klara det, det gör så ont att det är såhär

det gör så ont att jag inte ens kan rätta till det. 

Det gör så ont att jag inte kan förklara hur jag känner för

det blir bara så fel, allt blir fel. Vill bara att du ska vara här, vill bara vara i din famn. Ingenting kan ändra på det

som har hänt, jag är så rädd att förlora dig och jag är så

rädd att förlora mig själv, vill inte att det ska hända igen.

Som en käftsmäll - tårarna slutar aldrig rinna. 

Av mathilda wiik - 28 juni 2011 16:39

Tjillevippen!

Kom hem för ett tag sen efter en heldag på stranden & mitt bästa råd är ju att inte somna i solen som jag gjorde, ser ut som en kräfta just nu.   Tog tyvärr inga

bilder på stranden, glömde totalt bort det.. men har lite andra bilder. Nu blir det att vänta på mat sen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på, puss!  


         


  

Av mathilda wiik - 28 juni 2011 10:37

       


Nu drar jag, mamma & pappa iväg till tågstationen för att hämta upp josefine

som kommer hit & hälsar på! Efter det blir det sola & bada, så vi hörs senare!

Av mathilda wiik - 26 juni 2011 17:54

                                                                       

Av mathilda wiik - 26 juni 2011 12:57

Godmorgon!

Jag ska snart iväg med mamma och pappa, vi ska åka till ett badställe och titta lite.

Sen efter det har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, ska försöka ta kort när

vi är vid badstället iaf.   Nu lär jag gå och borsta tänderna och efter det åker vi

iväg, skriver senare puss!  


        

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards