babywiik

Alla inlägg under juli 2011

Av mathilda wiik - 31 juli 2011 20:16

Vad gör du inne här?

bloggar numera på http://simw.blogg.se

hoppas ni som följde mig här, följer mig på min andra!
Börjar blogga på onsdag, puss på er!

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 12:00

Hej sötnosar! 

Hur mår ni? - själv så mår jag toppen, är lite trött bara men får skylla mig själv eftersom jag har vänt på dygnena.. men får försöka fixa det snart för sorligt men sant så börjar skolan snart. Idag så är det sommarkväll, har för mig att det är den sista också.. ska nog gå med ronja och sen sover älskling hos mig, perfekt!   

Ska duscha nu & fixa mig, vi hörs sen.. love!   


   

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 03:03

Min mamma heter Christina men kallas Titti. 

Min pappa heter Stig men kallas Stigge. 

Jag har fem syskon och dom heter Henrik, Anders, Nicklas, Christoffer & Jonathan, min familj är det bästa i mitt liv speciellt mamsen!   Vi håller ihop jämt, okej vi kan bråka men vi finns alltid där för varandra när vi behöver varandra! Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans så jag vet att vi klarar allt, min familj är helt enkelt underbar!  

Av mathilda wiik - 26 juli 2011 23:01

                                             

Av mathilda wiik - 26 juli 2011 20:34

sorry att jag inte bloggat, haft tjejkväll & stressat hela dagen! 
Dom ska åka hem snart, bloggar då, puss!  

Av mathilda wiik - 25 juli 2011 13:37

ehm okej.. det här suger jag verkligen på, att beskriva mig själv alltså.

Men nuru, jag heter Mathilda och är 15 år, ska egentligen börja gymnasiet nu i augusti men går om nian istället för att mina betyg suger typ, jag har en pojkvän och vi har snart varit tillsammans i ett år. Mina vänner & familj betyder mest för mig och jag ställer alltid upp. Själv tycker jag att jag är snäll, bra lyssnare osv.. haha!


 

Av mathilda wiik - 25 juli 2011 02:31

★ Dag 1 - Presentation av mig själv.  
★ Dag 2 – Mina familj
★ Dag 3 – det här åt jag idag
★ Dag 4 – Mina närmsta vänner
★ Dag 5 – Min första kärlek.
★ Dag 6 – En perfekt helg för mig.
★ Dag 7 – Det här hade jag på mig idag.
★ Dag 8 – Någon jag kan prata med om allt.
★ Dag 9 – I min väska.
★ Dag 10 – Den frisyr jag trivs bäst i.
★ Dag 11 – Vad hade jag på mig idag.
★ Dag 12 – Min favoritresa.
★ Dag 13 – Min bästa födelsedag.
★ Dag 14 – Något jag saknar.
★ Dag 15 – Den här dagen för precis ett år sedan.
★ Dag 16 – Fula ovanor.
★ Dag 17 – Det här upprör mig.
★ Dag 18 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
★ Dag 19 – Det här får mig att gråta.
★ Dag 20 – Min skoltid.
★ Dag 21 – Mina rädslor.
★ Dag 22 – Min favoritplats.
★ Dag 23 – Mina favoritskor.
★ Dag 24 – Vart jag helst vill vara just nu.
★ Dag 25 - Min sjukdom/ADHD.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Skapa flashcards