babywiik

Alla inlägg den 14 november 2010

Av mathilda wiik - 14 november 2010 22:06

         


   

  

Av mathilda wiik - 14 november 2010 20:19

Fredags; jag och jonathan satt hemma och dampade lite så blev jonathan sugen på att lana så marre kom hit och baby, så dom började lana. Mickis kom också hit och va social. Jag, marre & mickis satt typ och geeka super mario hela jävla tiden, fyfan vad damp vi fick hela tiden xD. Sen gick jag och la mig vid sju. 


Lördags; vaknade halv tolv, så sov typ fyra timmar. Sen så ser man hur marre sitter och ser värsta oskyldig ut och ber mig kolla på min arm då har hon ritat på mig och på min axel. Så hade hon ritat på baby också, moget haha. Sen efter ett tag lärde marre dra och mickis hade dragit vid tio på morgonen. Satte mig vid datorn och geeka mario ett tag, sen kom bellsii och vi bakade negerbollar efter det fixade jag mig och vi drog ut på äventyr kom hem vid tolv! 


Idag; suttit vid datorn, sovit och gjort typ ingenting. Baby åkte hem nyss, så nu sitter jag, jonathan och christoffer och geekar bara. Ska snart börja städa, för det ser ju inte så fint ut här inne hihi. Och idag är det farsdag så har fikat också, btw; grattis på farsdag pappa <3


puss! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards