babywiik

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av mathilda wiik - 17 maj 2011 21:05

                       

Av mathilda wiik - 17 maj 2011 15:02

Hellu!
Kom hem för en liten stund sen jag och jonathan åkte till hemsta och hälsade på

malin, jag är genomblöt nu.. totalt genomblöt. Jonathan kom hem för en stund sen och han har inte ett klädesplagg som är torrt, haha! Made my day   

Jag ska snart göra ordning mat sen lägga mig vid tvn och chilla.. finns ingenting

och göra i det här vädret.  


             

Av mathilda wiik - 17 maj 2011 13:15

Ja ser det överallt på olika bloggar och speciellt på facebook, det är allt man läser

om nu. Själv tror jag faktiskt inte att jorden kommer gå under, så sa någon förra året också.. och sen var det ju de här med 2012? Jag tror faktiskt ingen kan förutse när jorden ska gå under eller när någonting alls ska hända. Det är säkert jätte mycket människor som är oroliga nu att jorden kommer gå under och det är fel att göra folk oroliga utan anledning. Men vi får helt enkelt se om vi lever på söndag då eller hur? Det är flera som läser min blogg och ingen kommenterar, hoppas jag kan få svar på den här frågan iaf; Tror ni att världen kommer gå under? 


Här har ni repotaget; http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag 

Av mathilda wiik - 17 maj 2011 12:29

Hellu!

Är hemma just nu för jag har håltimme till två ungefär, as skönt. 
Ska bädda sängen och göra fint här inne i rummet om en stund efter det

så ska jag ta någonting att äta för jag börjar bli hungrig.   


Dagens outfit;


         

  

Av mathilda wiik - 17 maj 2011 11:24

Hellu!
Sitter i skolan just nu och ska plugga om länder, skit roligt? nej. Men det måste

göras.. försov mig imorse så sheila ringde och väckte mig som vanligt.   

Vet faktiskt inte vad som händer idag, men det får vi se hihi, vi hörs när jag är

hemma!   


bjuder på en gammal bild! (y)

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards