babywiik

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av mathilda wiik - 25 maj 2011 23:32

Duschade nyss och duschade löshåret på samma gång, köpte silverschampo idag så skulle kolla hur det fungerade, ja.. mitt löshår skiftar lila, älskar det!!!! ah fast ne, lite damp just nu annars äre cool lungt!   Ska snart tanka hem en film & sedan somna till den, imorgon är det skola.. kommer väll bli som det blev idag spela kort hela dagen för vi inte har något att göra, aja.. puss! 


& klaga inte på att jag har maskara överallt, det går så när man duschar med smink. (y) 

   

Av mathilda wiik - 25 maj 2011 22:23

         

Av mathilda wiik - 25 maj 2011 21:30

Sorry att jag inte har skrivit någonting alls idag men jag har inte haft tid. 

Först var jag i skolan och slutade runt halv tre kanske? gick hem och lämnade min 

väska och drog direkt till stan, träffade mamma, pappa, nicklas, christoffer och emelie. Fikade och gick runt på stan lite efter ett tag åkte vi till valbo.. käkade på ikea och kollade runt lite där och jag kom hem nyss! Mina fötter värker, jag har svettas hela dagen så känner mig ganska äcklig och jag måste verkligen duscha haha.   btw; köpte en skit snygg tröja idag, visar den snart!


bilder från skolan;  


         

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards