babywiik

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av mathilda wiik - 16 juli 2011 15:23

Tänker inte ha det såhär, orkar inte längre.. vill inte längre. 

Vill inte må såhär, vill inte ha det såhär.


   

Av mathilda wiik - 16 juli 2011 14:45

Tjillevippen..

är sjukt seg idag men endå jävligt taggad, vill ut och härja och leva livet.. men nä

det blir inget sånt men kunde ha blivit!   Vaknade vid ett, gick ner och käkade och

spela kort.. ska ta bussen hem snart och sen vet jag faktiskt inte vad som händer, vi får se!

Av mathilda wiik - 16 juli 2011 00:54

Sett min nya header? Den är bara tillfällig så ni vet, blev inte så jätte nöjd med den

men den är bättre än den jag hade tycker ja. Lär knäppa nya bilder & försöka få några

bilder jag är nöjd med för en gångs skull, men vi får se när det blir!

Älskling spelar så jag har ap tråkigt, så ska lägga mig och titta på film nu med hopp

att försöka somna så att det blir imorgon någon gång, min ''syster'' kommer nämlingen hit och hälsar på för hon har flyttat till stockholm sen kommer jonas från nås också!

Ska bli jätte roligt, vi hörs imorgon eller lite senare puss!


Vad tycker ni om headern?


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards