babywiik

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av mathilda wiik - 23 juli 2011 03:03




tänker på dig när jag hör den här, tänker alltid på dig hjärtat.. du är allt. R.I.P


Av mathilda wiik - 23 juli 2011 02:38

Druckit alkohol? - yesbox
Rökt? - yesbox, gör det fortfarande. 
Snusat? – yesbox.
Rökt vattenpipa? - aop
Kysst en främling? - ja 
Fått ett sugmärke? – ja
Gjort ett sugmärke? - ja
Har haft oskyddat sex? - yes 
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - nja, två stycken kanske

Kysst en tjej i klassen? - kysst? nä, pussat. 
Gjort något dumt? - ye 
Gjort något som du ångrar? - '' ångra aldrig någonting du gjort, ångra det du aldrig gjorde. '' 
Strulat med ditt ex? – haha ja
Fixat dig i timmar? – jaråå
Gråtit inför mer än 10 personer? - nej
Smygit ut? ja
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - yes
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- ja
Gråtit dig till sömns? - yes
Gråtit framför någon du älskar? - yeye
Haft sex ute i skogen? - nixpix
Kysst en tjej? - inte kysst men pussat! :) 
Vaknat av att du gråter? – yeye
Skrikit ord som hora och slampa till någon - ja
Mått bättre eller sämre av alkohol? - både bättre & sämre. 
Slagit någon på skoj? - ja
Blivit slagen på skoj? - ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - yeye
Gått bakom ryggen på någon?- nja
Varit på sol semester? - ja, men inte utomlands. 
Badat i havet? – yeye
Har haft snöbollskrig? - HAHAH KLART SOM FAN!  
Sett en hel fotbollsmatch? - yeye
Inte sovit på en hel natt? - haha många gånger. 
Varit på sjukhuset? – yeye
Sovit i över 12 timmar? – yeye 
Sett en film mer än 10 ggr? – HAHA ja faktiskt. -.-'
Varit vaken en hel natt? - yeye
Lärt känna någon via internet? – ye
Velat dö? – ja förut. 
Fått ett IG? – kanske för många
Åkt buss i över 10 timmar - ALDRIG 
Varit ute en hel natt – yeye
Blivit tagen av polisen – yeye

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards