babywiik

Alla inlägg den 9 september 2010

Av mathilda wiik - 9 september 2010 16:06

Kom nyss hem typ, gick i skolan hela dagen.. ett mirakel, men aja! Jag ska snart hoppa in i duschen efter det fixa mig & vänta på mamma för vi ska åka till valbo och köpa en väska till mig och det blir säkert någonting mer. Vet inte vad som händer senare, skulle träffa bella om hon hann. :) 


'' ville inte säga det, men du måste förändras.. '' 



  

Av mathilda wiik - 9 september 2010 12:09


Humör: Glad men endå sur typ
Kläder: jeans, t-shirt & tröja
Hemmasyssla: ingen 
Planer: Inget ännu. 
Måste: Göra engelska läxan
Shopping: Inget
Roligaste: Att helgen närmar sig.
Tråkigast: Att jag är pank just nu. -.-
Längtan: Tills vi åker utomlands!
Middag: Pannkakor
Vill ha: En ny mössa! 


Av mathilda wiik - 9 september 2010 08:40

Egentligen har jag börjat, men jag lärde äta frukost så missar min svenska. Ruuligt att jag har engelska direkt efter, kommer få en utskällning. -.-

Lär gå snart.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards