babywiik

Alla inlägg den 16 september 2010

Av mathilda wiik - 16 september 2010 19:28

Den känns som flera slag mot ansiktet, flera slag i magen och det känns som en kniv i hjärtat. Jag saknar dig, 1/4 då mardrömmen börja, det har snart gått sex månader, tänk sex månader. Det känns som om det var igår pamela och fiia berätta för mig att du hade gått bort och jag inte insåg det förns jag kom hem. Det är inte sant det som hänt, jag vägrar inse det. Varför just du? av alla människor i världen.. så är det du. Det värsta utav allt och som svider mest är att jag fick aldrig säga farväl, det fick ingen utav oss. Att gå på din begravning va otroligt jobbigt, jag ville inte först kände att jag inte orka, men jag gjorde det. Bara för din skull, jag trodde att allt skulle vara ett skämt, att du skulle öppna kistan och säga ''haha lurad''. Men så var det inte, det hände på riktigt.. du var borta föralltid. Varför skapa liv om man endå så ska dö? Eva - lena maria westlund jag kommer aldrig glömma dig.

 

Jag älskar dig.

Av mathilda wiik - 16 september 2010 17:56

            

Av mathilda wiik - 16 september 2010 17:18

När jag & jennifer hade lunchrast gick vi hem till mig och baka chokladbollar och laga mat, sen gick vi tillbaka och hade svenska. Efter det drog vi, åkte ner på stan träffa baby, denka & dennis. Vi gick runt och kolla lite grann, sen tillslut var det bara jag, jennifer & dennis kvar, så jag tog bussen hem, och nu sitter jag här! 


                  

Av mathilda wiik - 16 september 2010 09:06

Jag börjar 10:40, för pappa ringde till skolan och sa att jag skulle komma senare för jag har en sån jävla mensvärk satt jag knappt kan gå, eller jag hade.. det börjar faktiskt gå över lite nu. Bebis kommer om ett tag och hälsar på mig, hihi.. sen så ska jag möta jennifer, sen efter det går vi till skolan.. haha. Jag vet inte vad jag ska göra nu, för allting verkar så jävla tråkig. Seg dag..


Kärlek till låten. <3

Av mathilda wiik - 16 september 2010 08:26

Först vaknade jag sex imorse gick upp & drack vatten, sen vaknade jag sju.. ett mirakel att jag ens vaknar själv, till&med utan alarm. ;s Iaf käka frukost & hoppade in i badet.. har precis klätt på mig. Nu blir det gå ut och röka efter det fixa mig.. sen blire skola.. Hörs sen!



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards