babywiik

Alla inlägg den 10 september 2010

Av mathilda wiik - 10 september 2010 15:50


Humör: happyfaaace
Kläder: jeansthigts, två linnen & en tjocktröja
Hemmasyssla: städa
Planer: va med bebis & plugga ;o 
Måste: Plugga....
Shopping: väska 
Roligaste: Att helgen är här (y)
Tråkigast: att behöva plugga..
Längtan: Ingenting just nu, 
Middag: Inte ätit än. 
Vill ha: Sommarlooov!


Av mathilda wiik - 10 september 2010 15:43

Hellu, kom nyss hem typ.. var först i skolan sen så åkte jag ner på stan med jennifer, vi träffade denka, dennis & någon till. Gick till intersport och jag köpte en ny väska, gick till mammas jobb och lämnade kortet, träffade några folk på stan stod och snacka lite, sen tog jag & cajsa bussen hem till mig, gick till skolan för jag lärde hämta böcker.. cajsa åkte hem för ett tag sen & jag ska snart börja städa mitt rum tror jag? 


nya väskan :)

  

Av mathilda wiik - 10 september 2010 08:24

kom inte tillbaka, kom aldrig tillbaka.

Prata inte med mig igen, är trött på dina äckliga ord,

allt du säger.. trött på er. Ni skyller allt på mig, men ahjo tjena,

jag gör allt fel! bullshit, dra åt helvete. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards