babywiik

Alla inlägg under maj 2011

Av mathilda wiik - 8 maj 2011 22:45

Jag är så jävla kär i dig & allting du gör. 

Jag kan inte beskriva med ord hur jävla bra du får mig att må

och jag fattar inte hur du orkar med mig ibland för jag kan verkligen

få psykutbrott. Ursäkta mig älskling för att jag har varit arg dom

senaste dagarna, jag älskar dig mest utav allt och vill inte förlora dig.

Med dig vid min sida så klarar jag alla hinder du är bäst. 


 

Av mathilda wiik - 8 maj 2011 12:18

Hellu boring life.

nääråå, älskling sitter och spelar och jag ligger i sängen och har sjukt ont i min fot.   Det blev inge fota med malin idag för hon mådde inge bra, lite synd men vi får ta det någon annan dag helt enkelt. Undra vad man ska hitta på idag istället då? Ska försöka få tag i sara, vi behöver prata lite.  


Så otroligt gammal bild men så otroligt många minnen;


  Jag saknar den tiden då vi umgicks jämt, vi är syskon men vi glider isär.

Jag älskar dig bror.

Av mathilda wiik - 8 maj 2011 11:17

Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sen men har varit nere och ätit frukost, var

jätte trött imorse.. orkade egentligen inte kliva upp ur sängen men gjorde det

endå. Jag ska snart titta på ''bb'' och efter det vet jag inte vad jag ska göra.

Klockan två tar jag bussen hem sen så ska jag träffa malin för vi ska fotta.


Nyvaken babywiik!

 

Av mathilda wiik - 7 maj 2011 16:04

Har precis fixat mig och grejer, ska snart dra ner på stan på crusingen

och kolla lite sen drar jag hem till älskling. Orkar inte skriva nå mer, så hörs sen!


 

Av mathilda wiik - 7 maj 2011 14:55

Lagar mat till mig och älskling hihi! Har varit vaken ett bra tag men har gjort en massa annat, ikväll blir det crusing en stund sen hem till älskling :)

 
Av mathilda wiik - 6 maj 2011 23:11

jag känner mig tom, tom på ord, tom på styrka

i flera dagar har det varit så. Jag har ingen livslust

allting är bara förvirrande.

Jag mår inte bra jag är inte ens okej.

Av mathilda wiik - 6 maj 2011 20:50

tjillevippen.. 

kom nyss in, har varit lite kaos så var och kollade satt allting var lungt. 

Är ensam hemma just nu mamma, pappa, älskling, jonathan & nicklas åkte hem till älskling för jonathan ska köpa hans moppe. Undrar när dom kommer tillbaka, börjar bli lite ensamt här..   Tänkte att jag snart ska plocka ordning på rummet & damsuga sen får vi se vad jag hittar på! 


   

Av mathilda wiik - 6 maj 2011 18:14

Hellu!

Var först i skolan idag, var rätt okej.. träffade älskling och åkte ner på stan så jag kunde få tillbaka min jacka av ronja. Efter det så åkte älskling iväg och jag drog hem till syster och var där ett tag.   Men sen så är jag så jävla klantig så trodde jag att jag hade glömt väskan på bussen så ringde till x-trafik men drog hem till mimmi och där var den haha! nu är jag och älskling hemma och ska väll hitta på någonting.  


gammal bild på mig & älskling   

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards