babywiik

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av mathilda wiik - 7 juni 2011 21:23

När alla ska prata blir de stumma och när det ska stå sitter de kvar.

Alla hoppar av tåget och man sitter ensam kvar, och vet inte vart man

är påväg. I slutändan har man bara sig själv, det är när man vilar på

någon annan som man är körd, det är när alla andra tystnar som du 

måste lita på dina egna ord. Det är när alla sitter kvar som du själv måste

ställa dig. Det är när du offrar din egen själ för en annan människa

som du går som en förlorare, därför håll dig oberoende och låt ditt liv

aldrig ligga i någon annans händer.

Av mathilda wiik - 7 juni 2011 20:28

Hellu!
kom nyss hem, har varit med bella & kate.. vi drog till gävlestrand satt där och chilla, träffade torkkel och arnold efter ett tag drog jag och bella till stan och satt där och snackade tills min buss kom och jag kan säga att det är grymt långtråkigt att sitta på en buss typ 40 minuter.. ser bara skog överallt haha.    Ska kolla om christoffer och emelie vill följa med mig och bada så kanske ska göra det! 


 

Av mathilda wiik - 7 juni 2011 15:21

   

Av mathilda wiik - 7 juni 2011 13:02

Godmorgon! 

Vaknade för ett litet tag sen pågrund utav att pamela ringde mig, men var sjukt

länge sen vi pratade så det gjorde inte så mycket! Jag ska snart duscha, äta frukost, klä på mig & sminka mig, men det får bli när jag orkar.. är så jävla trött för gick och la mig sent igår. Rummet ser ut som ett helvete också, kartonger och prylar överallt och det lär jag fixa idag, aja.. vi hörs lite senare puss!


 

Av mathilda wiik - 7 juni 2011 01:03

finns inget som kan göra satt det blir bra igen

finns inget att göra för att du ska komma tillbaka

finns inget att göra förutom att glömma

finns inget som heter föralltid. 


Man vet inte vad man har förns man förlorar det. 



Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, har inte mått så jätte bra & har flyttat

till hamrånge, uppdaterar imorgon som vanligt, puss. 

bjuder på en gammal bild


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards