babywiik

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av mathilda wiik - 8 juni 2011 23:10

nemen tjenare tjenare! 

Årets första dopp är nu avklarat & det var faktiskt inte så jätte kallt i vattnet.

Tänkte precis slänga mig ner i vattnet, men skvätte vatten på älskling först vilket slutade med att han slängde ner mig haha, men skönt var det!  

älskling och jag duschade när vi kom hem och nu så sitter jag här vid datorn och älskling kollar på film.. ska lägga mig brevid honom nu med chips & cola, vi hörs imorgon! Godnatt  


        

Av mathilda wiik - 8 juni 2011 15:30

 


Älskling är påväg hit nu och då ska jag pussa på honom för har saknat han!   Är snart klar med rummet det är bara lite smått kvar, så det känns skönt!
Funderar på att bada lite senare också när pappsen kommer hem, vill ta 

årets första dopp!!!

Av mathilda wiik - 8 juni 2011 14:04

Godmorgon!
Sov länge idag för att jag somnade fem inatt typ, hade femhundra jävla mygg i mitt rum så hade lagomt damp.. har myggbett överallt och ett under ögat också underbart! Så flög dom vid örat så jag hörde dom hela tiden, fick psyk.. men tillslut somna jag iaf! Jag ska fixa ordning det sista på mitt rum om en liten stund sen så ska jag bara vänta på att älskling ska komma hit, men vi hörs senare puss!


sliten tjej 

 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards