babywiik

Alla inlägg under september 2010

Av mathilda wiik - 16 september 2010 09:06

Jag börjar 10:40, för pappa ringde till skolan och sa att jag skulle komma senare för jag har en sån jävla mensvärk satt jag knappt kan gå, eller jag hade.. det börjar faktiskt gå över lite nu. Bebis kommer om ett tag och hälsar på mig, hihi.. sen så ska jag möta jennifer, sen efter det går vi till skolan.. haha. Jag vet inte vad jag ska göra nu, för allting verkar så jävla tråkig. Seg dag..


Kärlek till låten. <3

Av mathilda wiik - 16 september 2010 08:26

Först vaknade jag sex imorse gick upp & drack vatten, sen vaknade jag sju.. ett mirakel att jag ens vaknar själv, till&med utan alarm. ;s Iaf käka frukost & hoppade in i badet.. har precis klätt på mig. Nu blir det gå ut och röka efter det fixa mig.. sen blire skola.. Hörs sen!



  

Av mathilda wiik - 15 september 2010 23:18


Humör: Glad
Kläder: Jeans, linne & tjocktröja
Hemmasyssla: ingenting
Planer: -  
Måste: just nu sova, 
Shopping: en cola? (a)
Roligaste: rensa kläder hos mimmi!
Tråkigast: självklart skolan? 
Längtan: Sängen!
Middag: potatis & köttfärslimpa (y) 
Vill ha: ärligt choklad!

Sista inlägget, för nu går jag&lägger mig,
godnatt!


Av mathilda wiik - 15 september 2010 23:03



   


        

Av mathilda wiik - 15 september 2010 22:59

Jag hade en dålig dag tidigare, men jag mår bättre nu. 

Skolan först, inte så speciellt roligt men det funkade. Förutom att lärarn tog min telefon för att jag hade den på ringning för att inte glömma bort att ta mina minipiller, damp japp. Men fick tillbaka den efter en halvtimme (y) Efter skolan drog jag upp till mimmi, hjälpte henne att packa ner en massa saker eftersom hon ska flytta och vi rensa hennes kläder också.. ganska mycket ja. Sen gick jag ner och tog en macka, sen gick jag upp igen och kolla på film. Kom nästan precis ner & åt typ nyss. Vet inte vad jag ska göra nu, men det får vi se! :) 

Av mathilda wiik - 15 september 2010 19:14

Idag orkar jag inte, idag tar jag en paus från allt, från livet. 

Av mathilda wiik - 14 september 2010 11:48

Den enda gången du kan släppa taget

är när du själv vill det.. 

som en käftsmäll, tårarna slutar aldrig rinna

jag saknar dig 

1/4-10

ett datum - ett minne - tusen mardrömmar

 

1/4-10
ett datum - ett minne - tusen mardrömmar.


Av mathilda wiik - 14 september 2010 10:20


Humör: Sur men endå glad typ
Kläder: Leggins & en tunika.
Hemmasyssla: -
Planer: Möte & plugga?  
Måste: plugga..
Shopping: ingenting 
Roligaste: slapp skolan (y)
Tråkigast; ingenting just nu 
Längtan: Ingenting just nu, 
Middag: Inte ätit än, ska laga mat snart
Vill ha: Godis! 


Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards