babywiik

Alla inlägg under november 2010

Av mathilda wiik - 21 november 2010 19:35

Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv mått så dåligt som jag gör nu

jag orkar inte röra på mig, jag kan inte svälja för det gör så jävla ont

jag kan knappt andas och kroppen bara värker. Jag vill sova, sova och sova

ännu mera. Jag vill egentligen inte till skolan imorgon, men jag måste. 

jag orkar inte.. 

Av mathilda wiik - 21 november 2010 18:39

Har lanat hela helgen, inte orkat skrivit för jag har legat helt död. Har fått halsfluss, och för ett tag sen hade jag halsmandelsinflamation.. känns jätte bra. (y' 

säger vi, nu sitter jag här och latar.. feber & har jätte ont i halsen, tkr synd om mig själv just nu.. puss 

Av mathilda wiik - 17 november 2010 22:23

Kom typ nyss hem ifrån Lotta, var ganska trevligt faktiskt. Lekte med hennes bebis medans Lotta satt och garva typ? Men det fatta man ju. Ville egentligen inte åka hem hade ingen ork eller lust, men jag är ju tvungen. Skola imorgon, tänker inte gå eller jo jag måste, ska kämpa för det här nu. Bevisa att jag kan, vilken posetiv inställning jag har fått helt plötsligt, förstår mig inte på mig själv.. Lär plugga lite No också och göra klart nå grejs på svenskan men jag vet inte om jag orkar. Vi hörs imorgon, jag säger godnatt nu. Puss 



Extremt gammal bild, verkligen as gammal!

  

Av mathilda wiik - 17 november 2010 22:15

1. Är du i ett förhållande? Ja. 

2. Om inte, varför inte? 

3. Hur långt var ditt längsta förhållande? 3 månader. 

4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? Denka, men har bebis jonte nu. :*

5. Hatar du ditt ex? Nej. 

6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? - Ja förut. 

7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Nej.

8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? Seriösa faktiskt. Det är mysigare.

9. Är du en player? Nej

10. Har du blivit dumpad? Ja det har jag.

11. Har du blivit sårad? ja 

12. Har du dumpat någon? Ja

13. Är du en bra partner? Ibland så är jag nog det, men ah. Jag kan när jag vill. 14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? Jag har ingen aning. 

15. Är du kär i någon nu? Ja.

16. Har du någon beundrare? Ingen aning,tror inte det. 

17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? Snäll & bryr sig om en, finns en massa saker men jag orkar inte skriva det. 

18. Har du varit kär i flera samtidigt? Nej. 

19. Har du sårat någon allvarligt? Ja. 

20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Jag vet inte. 

21. När du vill ha någon, vad gör du? hm.. oj. Bra fråga

22. Bästa raggningsrepliken? hemlis ;) 

23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? Jadu, sitta på en strand omg.. undebart. 

24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jonathan

25. Vad tänder du på? oj, mycket ;) 

26. Är du gift i framtiden? Jag vet inte, kan inte se in i framtiden? 

Av mathilda wiik - 17 november 2010 15:19

Kom precis hem ifrån skolan, är helt överlycklig för jag fick först ig på mitt so prov om första världskriget sen gjorde jag omprov idag och fick g! Många kanske inte tycker det är så märkvärdigt men jag tycker det, är fan stolt över mig själv, det kom nästan glädjetårar men jag höll dom inne istället för att inte skämma ut mig för mycket i skolan haha. Jag ska snart göra chokladbollar för typ femte gången på 1&en halv vecka kanske, men jag älskar det. Sen lär jag plugga lite, sen hem till lotta. 

Puss ;*

Av mathilda wiik - 17 november 2010 14:57


Jag försöker inte ens prata med er längre,
även fast ni säger att ni kommer förstå.
Jag vet att ni aldrig kommer förstå,
ni kommer aldrig förstå er på mig.
och även fast ni skulle förstå,
även fast ni skulle sträcka ut er hand
så skulle jag aldrig ta tag i den.
För jag kan inte begära hjälp,
jag kan inte låta någon hjälpa
Ni kan kalla mig psykiskt sjuk
visst, det är helt okej för mig
för det är egentligen bara sanningen
för jag är inte frisk psykiskt,
så jag måste alltså vara psykiskt sjuk.
Och jag har börjat acceptera det här nu,
jag har börjat acceptera att jag inte är lycklig.
Jag har börjat förstå att jag är sjuk,
men jag vill inte ha er medicin.
Jag börjar tro att det bara finns en utväg
från det här livet, att det bara finns ett
sätt att komma iväg från verkligheten 

Jag försöker inte ens prata med er längre,

även fast ni säger att ni kommer förstå.

Jag vet att ni aldrig kommer förstå, ni kommer aldrig förstå er på mig.

och även fast ni skulle förstå, även fast ni skulle sträcka ut er hand

så skulle jag aldrig ta tag i den. För jag kan inte begära hjälp,

jag kan inte låta någon hjälpa. Ni kan kalla mig psykiskt sjuk visst,

det är helt okej för mig. för det är egentligen bara sanningen

för jag är inte frisk psykiskt,så jag måste alltså vara psykiskt sjuk.
Och jag har börjat acceptera det här nu, jag har börjat acceptera att jag inte är lycklig. Jag har börjat förstå att jag är sjuk, men jag vill inte ha er medicin.
Jag börjar tro att det bara finns en utväg från det här livet,

att det bara finns ett sätt att komma iväg från verkligheten 


Av mathilda wiik - 15 november 2010 15:57

Hellu. 

Gick tidigare från skolan för hade as ont i huvudet och har det fortfarande, men hade bara matte kvar så det gjorde inte så mycket. Kanske ska till baby senare, beror på om pappa orkar köra mig hihi. :) Bakade nyss negerbollar, fjärde gången på fyra dagar men ja det funkar (y) Sitter och lyssnar på musik nu och väntar på bättre tider, eller någonting. Puss :* 


  

Av mathilda wiik - 15 november 2010 07:00

Hellu, vaknade kvart över sex för då kom pappa in och väckte mig.. var lagomt trött typ ja. Sen hoppade jag in i duschen, käkade frukost och nu sitter jag här. Ska snart börja fixa mig sen blire att vandra till skolan.

Hörs sen, puss. :* 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards