babywiik

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

TELL MUMMY I'M SORRY - THIS LIFE IS A PARTY, I'M NEVER GROWING UP.

Av mathilda wiik - 19 juni 2011 21:35

1. Är du singel nu?  nej!
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta?  Yes.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? har redan ett seriöst förhållande. <3 
4. När hade du sex senast? tre dagar sen kanske
5. Har du kört oskyddat sex? Ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk?  Ja
10. Haft sex på fyllan? Ja.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? jaop, tror det. 
14. Somnat gråtande pga kärleken? Yes
15. Varit på en blind dat?  nej
16. Varit otrogen? nixpix.
17. Ångrade du dig? - 
18. Har du lätt att bli kär? nej.
19. Har du någonsin varit kär? Ja 
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? yes

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? jaop!
2. Är du ofta med dina vänner? Ja
3. Vad brukar ni hitta på? olika
4. Bästa minnet med nån vän? göteborg med ronja, jonte & kim!
5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? Isabella englund.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
7. Har du hatat din bästa vän? Absolut inte!
8. Litar du på din bästa vän? Ja
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
12. Vart bor din bästa vän? Marre - brynäs. Ronja - öster. 
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Ja :)
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
17. Vilken kompis var du senast med? Sara
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ja
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Gustav!
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Elin & jennifer

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Älskling
2. Sov med dig i samma säng? Älskling
3. Du delade ett riktigt skratt med? Älskling
4. Du gick på bio med? Älskling
5. Du höll i handen? Älskling
6. Du gick på stan med? minns fan inte 
7. Du delade en pizza med? Äter inte pizza 
8. Du ringde? bella
9. Skickade ett sms till dig? älskling
10. Du kramade? älskling
11. Gjorde dig lite besviken? hm.. älskling. 
12. Gjorde dig mycket besviken? minns inte. 
13. Du skrev med på msn? ingen aning. ;o
14. Du snackade skit om? ehehehhe. ;) 
15. Du åkte bil med? Pappa
16. Gav dig en komplimang? älskling!
17. Du kollade på film med? älskling!
18. Du åt med på resturang? minns inte. 
19. Betalade något åt dig? älskling. 
20. Grät inför dig? Bella eller Sara. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilda wiik - 29 september 2011 21:56

Ni har sett att jag har en ny blogg va?   http://www.simw.blogg.se ...

Av mathilda wiik - 31 juli 2011 20:16

Vad gör du inne här? bloggar numera på http://simw.blogg.se hoppas ni som följde mig här, följer mig på min andra! Börjar blogga på onsdag, puss på er! ...

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 12:00

Hej sötnosar!  Hur mår ni? - själv så mår jag toppen, är lite trött bara men får skylla mig själv eftersom jag har vänt på dygnena.. men får försöka fixa det snart för sorligt men sant så börjar skolan snart. Idag så är det sommarkväll, har för mig...

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 03:03

Min mamma heter Christina men kallas Titti.  Min pappa heter Stig men kallas Stigge.  Jag har fem syskon och dom heter Henrik, Anders, Nicklas, Christoffer & Jonathan, min familj är det bästa i mitt liv speciellt mamsen!   Vi håller ihop jämt, ok...

Av mathilda wiik - 26 juli 2011 23:01

                                              ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards