babywiik

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

så mycket känslor

Av mathilda wiik - 21 juni 2011 01:15

Jag vill berätta allting som har hänt dom senaste åren, men jag kan inte

det är någonting som sätter stopp. Andra tycker det inte är så allvarliga grejer

men för mig så är det de, jag blir gråtfärdig om jag nästan tänker på det.

Jag förstår mig fortfarande inte på den tjejen jag var i somras, det var inte jag

det var som om någon annan tog över mig kropp.. jag var en idiot mot alla

men speciellt mot min familj. Så mycket skada jag gjort dom har jag aldrig trott

att jag skulle kunna skada en människa. När någonting händer så börjar jag jämt tänka på allting annat, det är dumt jag vet, men jag kan inte hjälpa det.

allting poppar upp i min skalle och det vägrar försvinna och det blir inte bättre

att jag fortsätter tänka på det. Men det känns som om allting jagar mig.. jag är femton år nu, jag blev rånad när jag var elva. Jag tänker inte på det lika mycket, eller jag tänker inte på det alls, men efter någon idiot kommenterade på min blogg för några dagar sen '' blev inte du rånad? HAHAHA. '' Så brast det, då kom det upp i hjärnan återigen. Jag vill inte bli påmind hela tiden om vad som har hänt eller vad jag har gjort. Jag kan vara hur glad som helst, sen kan jag se

någonting eller höra någonting liknade så kommer tankarna på engång. Det

är så skrämmande, jag blir så rädd. Jag vill inte må såhär, jag vill inte må dåligt.

Jag vill vara glad hela tiden & bara glömma det dåliga.. men varför går det inte?

Varför jagar det dig konstant?

 
 
Ingen bild

emma

21 juni 2011 01:56

snälla, kan du inte skriva ett inlägg om vad som hände & varför du blev rånad eller så?
blev väldigt.. åh, vill veta!

mathilda wiik

21 juni 2011 17:37

Nej, tyvärr.
Det är för jobbig grej för mig.

 
Ingen bild

emma

21 juni 2011 17:58

Okej, förstår det..
Var du ensam eller med någon?

mathilda wiik

21 juni 2011 18:00

Som sagt jag tänker inte ta några detaljer.
Ursäkta uttalet nu, men du har faktiskt ingenting med det att göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mathilda wiik - 29 september 2011 21:56

Ni har sett att jag har en ny blogg va?   http://www.simw.blogg.se ...

Av mathilda wiik - 31 juli 2011 20:16

Vad gör du inne här? bloggar numera på http://simw.blogg.se hoppas ni som följde mig här, följer mig på min andra! Börjar blogga på onsdag, puss på er! ...

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 12:00

Hej sötnosar!  Hur mår ni? - själv så mår jag toppen, är lite trött bara men får skylla mig själv eftersom jag har vänt på dygnena.. men får försöka fixa det snart för sorligt men sant så börjar skolan snart. Idag så är det sommarkväll, har för mig...

Av mathilda wiik - 27 juli 2011 03:03

Min mamma heter Christina men kallas Titti.  Min pappa heter Stig men kallas Stigge.  Jag har fem syskon och dom heter Henrik, Anders, Nicklas, Christoffer & Jonathan, min familj är det bästa i mitt liv speciellt mamsen!   Vi håller ihop jämt, ok...

Av mathilda wiik - 26 juli 2011 23:01

                                              ...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards