babywiik

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 21:06

Hellu!

jag hatar mig själv just nu känner jag, för vad tror ni jag lyckas med då? jo självklart åka för långt för plinghelvete fungera inte när jag plinga, sen så trodde jag att jag inte hade åkt för långt sen tillslut insåg jag att jag hade gjort det, så jag hamnade åt helvete i forsbacka duktigt mathilda! Men älskling kom och mötte mig för annars skulle jag inte ha hittat hem till honom. (a) Nu sitter jag i hans säng med datorn i knät och vi ska gå ner och äta nu. Sen blir det väll kolla på film & sova, så vi hörs imorgon efter skolan. Puss!

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 18:31

Hellu

kom nyss hem.. varit hemma hos lotta och typ degat hihi i like it. Men det blev inga bilder för kameran blev cp och la av ;o Iaf, jag kom nyss hem och har precis packat för ska ta bussen till älskling snart, får se om jag skriver någonting där

Annars hörs vi imorgon   



Älskar dig mitt hjärtegull!


  

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 13:25

  


För mycket kläder och de där är bara hälften sen är det sex mössor och jag har fler men har ingen aning om vart dom är! jag måste sluta shoppa... 


Men iaf, nu ska jag börja fixa mig, sen ska jag träffa lotta! :)

Så vi hörs när jag kmr hem 

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 12:30

   Vad tycker ni om ett ''lårsmycke''? Själv tycker jag att det är rätt coolt och ser jävligt snyggt ut! 


Ni hittar dom på den här hemsidan; http://www.ewezi.se/larsmycken.html

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 12:22

Hellu

Jag vaknade kanske för en halvtimme sen? Det blev ingen skola idag.. och ärligt talat vet jag inte varför, jag var väl för trött imorse och vägrade kliva upp. Men imorgon lär jag dit, får inte vara hemma nån mer dag! Iallafall så sitter jag bara här vid datorn och kollar face typ, känns inte som jag har nå liv just nu. 


Ego bilder från igår; 


      

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards