babywiik

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 23:49

förlåt! 

Jag glömde totalt bort att skriva när jag kom hem, jag var hemma runt tjugo i tio kanske & jag var jätte trött. Jag har legat i soffan helt utslagen tills nu för nu har jag orkat tagit mig till sängen, börjar bli sjuk så stannar hemma imorgon.   Och tyvärr så glömde jag kameran hemma fast jag tänkte hela tiden på att jag skulle ta med den, men jag bjuder på några egobilder jag tog hihi.   


      

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 17:14

tjillevippen mihihihi!   

Jag ska ta bussen om en kvart för att åka till min bästa lottapotta hihi, vet inte vad vi ska göra lika och tjocka oss i soffan typ som vanligt? och ha raptävlingar.. eheheh vi är normal lovar.   Jag tar med mig kameran så det kommer bli bilder, vi hörs sen ikväll när jag kommer hem! 

Puss   

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 15:54

  

  

  


  

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 14:21

Hellu 

Förlåt att jag inte skrev någonting mer igår men först så hoppade jag in i duschen och låg där ett bra tag, sen kom baby hit & då gjorde jag mat till honom sen hoppade vi in i badet igen för att jag frös haha.   Efter ett tag kom mamma och dom hem och då började dom laga mat så jag och baby satt och spela sålänge sen åt vi och så efter det la vi oss och titta på film & klockan tio kom min bror henrik och hämtade oss och skjutsade oss till baby. mihih, hade riktigt trevligt igår fick en ros & choklad utav baby   me like. Jag skriver om en stund igen pussen!


Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards