babywiik

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av mathilda wiik - 7 februari 2011 23:48

Hellu

jag kom hem för en stund sen, har varit hemma hos älskade syster och kollat på film och gosat med hennes nya hundar, hihihi! fan vad söta dom var, kunde inte låta bli att gosa med dom hela tiden. Och självklart inte sluta pussa på min älskade systerdotter, mosters älskling ohja! Jag ska snart gå och lägga mig så jag langar upp bilder nu, sen hörs vi imorgon! Natti.   


                     

Av mathilda wiik - 7 februari 2011 15:11

Hellu!

Kom nyss hem, men ska snart iväg igen för ska på möte om prata om vad jag vill gå för linje och grejer.. Och jag har ingen aning om vad jag vill gå.   Sen efter det så ska jag träffa min älskade syster hihi, hon har skaffat två chihuahuer me like.   Jag har inte så mycket mer att skriva, så vi hörs när jag kommer hem ikv, puss. 

Av mathilda wiik - 7 februari 2011 10:37

Hellu! 

Sitter i skolan just nu, är as trött vet inte hur jag ska klara av den här skoldagen, men aja.. 

Imorgon är det nationella prov i svenska, jätte taggat? - ah fast ne, så vi får se hur det går. 

Har sv/eng just nu, slutar om en kvart och då är det lunch, men det var äcklig lunch så det sket sig.   Vi hörs senare när jag kommer hem, puss! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards