babywiik

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av mathilda wiik - 18 februari 2011 13:56

Fem saker ni inte visste om mig.


1; Jag trivs egentligen inte så speciellt mycket i tunikor, thigts, shorts & sånna saker. Jag vill helst ha baggie jeans och en stor tröja dagligen. Men jag går oftast i tunkier och det för att det är snyggt haha   


2; Jag hatar verkligen små kryp det värsta jag vet typ.. och att vara ensam hemma själv. Dom flesta tycker det är skönt, jag hatar det tror alltid att någon ska komma och mörda mig eller nått.


3; Jag tycker egentligen skolan är rolig men jag är så morgontrött så då skiter jag i den.


4; Jag tycker röka är äckligt egentligen, tycker inte det smakar någonting heller. Jag är bara beroende utav att hålla i ciggen för att det är socialt och niktonet, men jag ska sluta snart.


5; Jag är riktigt envis, får inte jag som jag vill blir det ett helvete, någonting jag måste ändra på känner jag.

Av mathilda wiik - 18 februari 2011 11:13

tjillevippen!

vaknade nyss ja, brevid bästa älskling.. underbart!   

är as glad idag för jag ska hämta ut min nya jacka idag, jaaaooop me love, lägger ut en bild på den sen. Ska ta kvart över tre bussen hem, då ska jag duscha & fixa mig, hämta ut jackan sen drar jag vidare till bellsii! Vi hörs senare puss.     

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards