babywiik

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 14:57

skiter i det här nu

det finns ingen jävla kärlek kvar

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 11:40

  

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 09:34

        

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 09:23

godmorgon

klockan är halv tio och jag är vaken nu? Vaknade för en halvtimme sen alltså nio & jag kunde inte somna om så det var bara att kliva upp typ! -.- Jag ska snart gå ut och röka, sen duscha och vänta på att alla här hemma ska vakna..   Ska till baby senare idag också, me like.   

puss

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 00:41

Försöker inte ens förstå längre, jag hakar upp mig på saker & jag blir lätt sur. Kanske lite onödigt men det är sån jag är, förlåt men acceptera det eller dra, det är allt jag kan säga. 

Orkar inte ens kämpa längre, orkar inte tänka på allt så nu skiter jag i allt. 


Jag har försökt säga så många gånger att det känns så förändrat, för ingenting känns som förr. Jag vet inte hur jag ska förklara för dig, vet inte ens om jag vill för det känns endå som du inte lyssnar, inte som om du bryr dig så speciellt mycket. Men varför ska jag kämpa för två när inte personen gör det tillbaka? Jag vet inte vilket beslut jag ska ta, men som jag känner nu så kommer det bli ett beslut jag kommer ångra men som måste göras. 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards