babywiik

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av mathilda wiik - 2 januari 2011 19:11

   

massa mys med baby var det! 


   Hängde på stan en hel del, och den där kvällen var det helt galet haha! Hade sabbat ena knäskålen nån vecka innan så hade den precis läkt, så lyckades jennifer göra satt jag ramla och slog andra knäskålen!


Festade i hemlingby en hel del också med en massa olika folk!


   

Umgås en massa också med bästa vän marreliitooo för vi fick tillbaka kontakten igen!

Kärlek till det


 

Marre och jag satt och väntade på bussen i andersberg för att sedan dra iväg och festa!


   

En utav alla sommarkvällar hihi!


Umgicks med pamela också en tid och det blev en hel del förfester hemma hos henne :) 


        Hade min brors lägenhet en hel vecka! haha, jag kan säga att det blev en hel del fester, jag och marre drack en hel vecka i rad och på söndagen då var jag helt förstörd, på lördagen var det andra gången jag träffade baby och nu är han min! hihi :*


  Var i hälsingland med familjen och satte inne i den där jävla stugan och trökade, men som ttur var så pratade jag med baby dom hela tre dagarna jag var där, och då hade vi inte träffats än förutom första gången på första dagen av sommarlovet på en fest och då var jag ganska så packad, haha! 


   Malin kom till mig typ i tre dagars tid och väckte mig och vi låg ute på balkongen med täcke & kuddar och käkade jordgubbar! 

Av mathilda wiik - 2 januari 2011 15:49

Det känns så annorlunda mellan oss och jag vet inte varför

strul & sex sen verkar det inte vara nå mer

Av mathilda wiik - 2 januari 2011 15:32

★ Dag 1 - Presentation av mig själv.  ✓
★ 
Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort ✓
★ Dag 3 – Mina syskon.
★ Dag 4 – Det här åt jag idag. 
★ Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort. 
★ 
Dag 6 – Min dag i detalj. ✓ 
★ 
Dag 7 – Min bästa vän/vänner
★ Dag 8 – Min första kärlek. ✓ 
★ Dag 9 – En perfekt helg för mig. ✓ 
★ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. ✓ 
★ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt 
★ Dag 12 – I min väska 
★ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i. 
★ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
★ Dag 15 – Mina drömmar. 
★ Dag 16 – Min önskelista. ✓ 
★ Dag 17 – Min favoritresa. 
★ Dag 18 – Min bästa födelsedag. 
★ 
Dag 19 – Något jag saknar. 
★ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan. 
★ Dag 21 – Fula ovanor. 
★ Dag 22 – Det här upprör mig. 
★ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer. 
★ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
★ Dag 25 – Min skoltid.
★ Dag 26 – Mina rädslor.
★ Dag 27 – Min favoritplats.
★ Dag 28 – Mina favoritskor.
★ Dag 29 – Mina ambitioner.
★ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.


Det finns mycket som får mig att gråta.. t.ex när saker händer eller när jag tänker på gamla minnen. 

Av mathilda wiik - 2 januari 2011 15:25

Hellu! 

Jag har inte orkat skriva någonting för jag har legat helt död i sängen typ, sen har jag bara suttit vid datorn. Så jag har inte gjort så intressanta saker hihi, iaf jag lär väll snart hoppa in i duschen efter det fix. Sen ska jag träffa mimmi hade jag tänkt.


__________________________________________________


Kom på att jag har inte skrivit mina nyårslöften så här kommer dom!


- Gå ner i vikt och få kroppen jag vill ha. 

- Sluta äta godis.

Av mathilda wiik - 2 januari 2011 00:04

★ Dag 1 - Presentation av mig själv.  ✓
★ 
Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort ✓
★ Dag 3 – Mina syskon.
★ Dag 4 – Det här åt jag idag. 
★ Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort. 
★ 
Dag 6 – Min dag i detalj. ✓ 
★ 
Dag 7 – Min bästa vän/vänner
★ Dag 8 – Min första kärlek. ✓ 
★ Dag 9 – En perfekt helg för mig. ✓ 
★ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. ✓ 
★ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt 
★ Dag 12 – I min väska 
★ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i. 
★ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
★ Dag 15 – Mina drömmar. 
★ Dag 16 – Min önskelista. ✓ 
★ Dag 17 – Min favoritresa. 
★ Dag 18 – Min bästa födelsedag. 
★ 
Dag 19 – Något jag saknar. 
★ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan. 
★ Dag 21 – Fula ovanor. 
★ Dag 22 – Det här upprör mig. 
★ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
★ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
★ Dag 25 – Min skoltid.
★ Dag 26 – Mina rädslor.
★ Dag 27 – Min favoritplats.
★ Dag 28 – Mina favoritskor.
★ Dag 29 – Mina ambitioner.
★ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.


Något jag önskar att jag gjorde mer det är att vara ute och hänga med kompisar och bara umgås, gjorde det jämt förut och då tyckte jag att jag borde vara hemma oftare nu när jag är hemma så vill jag ut haha! Medans alla andra är ute och festar så sitter jag inne i myskläder och kollar på film haha, babywiik skärpning! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards