babywiik

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av mathilda wiik - 6 januari 2011 23:16

★ Dag 1 - Presentation av mig själv.  ✓
★ 
Dag 2 – Pinsammaste jag någonsin gjort ✓
★ Dag 3 – Mina syskon.
★ Dag 4 – Det här åt jag idag. 
★ Dag 5 – Berättar om något busigt jag gjort. 
★ 
Dag 6 – Min dag i detalj. ✓ 
★ 
Dag 7 – Min bästa vän/vänner
★ Dag 8 – Min första kärlek. ✓ 
★ Dag 9 – En perfekt helg för mig. ✓ 
★ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. ✓ 
★ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt 
★ Dag 12 – I min väska 
★ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i. 
★ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
★ Dag 15 – Mina drömmar. 
★ Dag 16 – Min önskelista. ✓ 
★ Dag 17 – Min favoritresa. 
★ Dag 18 – Min bästa födelsedag. 
★ 
Dag 19 – Något jag saknar. 
★ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan. 
★ Dag 21 – Fula ovanor. 
★ Dag 22 – Det här upprör mig. 
★ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer. 
★ Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
★ 
Dag 25 – Min skoltid.  
★ Dag 26 – Mina rädslor.

★ Dag 27 – Min favoritplats.
★ Dag 28 – Mina favoritskor.
★ Dag 29 – Mina ambitioner.
★ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu


Jag har inte så många rädslor egentligen.

Men någonting jag är absolut rädd för det är jag är ensam eller inte ensam spelar faktiskt ingen roll, så hör jag en massa ljud. Då tror jag att det är någon som ska komma och mörda mig, haha.. kan få flipp ibland jag vet.   Hatar verkligen att höra massa ljud och grejer, sen är jag rädd att bli förföljd också. Men sen är det nog inget mer   

Av mathilda wiik - 6 januari 2011 23:11

Förlåt att jag inte skrivit på typ två dagar(?) Men jag har glömt bort det eller inte orkat om jag ska vara ärlig. Ligger hemma hos baby nu i hans säng och latar, haha. Har suttit och spelat poker hela dagen idag, så har inte gjort någonting intressant precis.   Imorgon så kommer minnen från 2010 (del 2) upp, hihi.

Vi hörs lite senare, puss love.     




Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards