babywiik

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av mathilda wiik - 23 januari 2011 21:08

bebis, det finns så mycket jag kan skriva om dig

allting du gör & allting vi gör är det underbaraste som finns

jag smälter när du ler åt mitt håll & när du pussar mig.

Tycker om exat allting vi gör, du förgyller min dag.

Snart 6 månader och det har varit dom underbaraste månaderna i mitt liv

everthing i do, i do it for you.

JAG ÄLSKAR DIG!


 

Av mathilda wiik - 23 januari 2011 20:57

Hellu babes!

Jag har faktiskt glömt bort och skriva idag, förlåt.. men jag kom på det nyss så nu skriver jag, det är bra iaf?   Idag har jag inte gjort så mycket, baby sov ju här. Vi vaknade klockan elva utav att telefon ringde så efter en stund klev vi upp, satt bara vid datorn. Följde med pappa och handla, laga mat & åt.   Och nu har vi också bara suttit vid datorn, intressant va? haha. Nu ska vi lägga oss och titta på film eller ja om ett litet tag. Puss! 

~



Varför då, varför sa jag det så?
Minnen kommer tillbaks, men fragmenten är små
Känner mig blå, kryper ner under täcker
Fan vad jag snackade, fan vad jag läckte
Alla känslor jag gått o burit på
Sagt vad jag tyckt men det är fult ändå
För nu kommer det fram med en flaska i hand
Fucka upp är mitt andranamn!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards