babywiik

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av mathilda wiik - 22 januari 2011 19:39

Hellu!

Är hemma nu och sitter vid datorn typ och latar skulle egentligen till lotta, men det blev inte så. Så jag, baby, min bror & hans flickvän ska spela monopol om ett tag hihi! Sen så blir det väl mys med bebis och kolla på film..   


Bild på håret;


 

Av mathilda wiik - 22 januari 2011 12:12

Hellu!

Vet att jag inte skrivit på as länge, och jag orkar verkligen inte skriva klart det här med dagarna så vi dissar dom nu tycker jag! Ska bli bättre och skriva, vet inte varför jag inte gjort det? haha.. Men iaf just nu sitter jag hemma hos min älskade pojkvän som sitter och dampar på sitt jävla spel... grymt irriterande! ;o Och jag sitter och geekar facebook spel, känns inte som om jag har något liv just nu, men ska snart plugga, vi har temat krig i svenska så vi ska skriva om alla symboler typ, fast det är ganska lätt så det går nog fort.    Vi tar kvart över fyra bussen hem till mig så får se om jag bloggar när jag kommer hem eller lite tidigare, vi hörs iaf senare.. puss!


btw; Har färgat håret nu också.. det är orange/guldbrunt aktigt men det ska bli blont tillslut. Jag laddar upp en bild sen

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards