babywiik

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av mathilda wiik - 24 januari 2011 22:41

Hej sweeties. 

Ber om ursäkt för inlägget tidigare, mådde inte så bra och jag kände att jag lärde skriva av mig lite grann. Efter ett tag så kändes allting ganksa lungt igen, har bara en dålig dag. Men iaf, jag ligger i sängen och latar, spelar lite på fb & så.. Ska sova om ett tag, så vi hörs imorgon. puss! 

Av mathilda wiik - 24 januari 2011 21:34

För allting som jag minns, det jag kommer ihåg

förvandlas in i ett mörker inlidat i taggtråd 

jag försöker slita bort jag känner blod på mina händer

kan inte lämna detta, kan inte glömma. 

Jag är tillbaka på ruta ett, det är inte svårt att falla

det är svårt att ta sig upp igen, jag orkar ärligt inte 

Orkar inte kämpa, finns ingenting att kämpa för

har tappat min ork, är inte stark nog.


Big girls don't cry but im moms little girl right now. 

Av mathilda wiik - 24 januari 2011 19:52

Hellu!

Sitter hemma hos bästa bellsi girl, med mayra, pamela & marre. Vi sitter här och typ latar, alla är as trötta och typ dör haha, ser roligt ut. (a) Ska typ hem snart tror jag, vet inte om jag ska följa med syster och sola först, vette fan om jag orkar är as trött. :(

Men vi hörs sen när jag kommer hem puss


Bjuder på en gammal bild!

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards