babywiik

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av mathilda wiik - 25 januari 2011 18:37

FÖRLÅT FÖRLÅT & FÖRLÅT!

Jag hann inte knäppa kort och ladda upp bilder på mina grejer från nelly, jag får göra det imorgon!   För efter vi hade hämtat ut paketet så handlade vi i flera timmar haha, så jag kom hem kvart i fyra och skulle ta tio över fyra bussen till stan. Så hann bara packa och prata lite med mamma, sen lärde jag ta bussen. Men efter skolan imorgon kommer bilderna upp det lovar jag. Är hemma hos älskling nu iaf, han sitter och spelar. -.- Och jag ligger här, ska snart läsa min tidning, vi hörs lite senare puss!


Btw; beställde ju två par skor från nelly så det första paret var skorna för småa och det andra paret så var dom för stora!! lite irriterande eller? JA! Men jag funderar på att sälja dom som är för småa istället för att skicka tillbaka dom. Vi får se sen!

Av mathilda wiik - 25 januari 2011 11:59

Hellu! 

vaknade kanske för två timmar sen? men har hållt på städat så därför jag inte skrivit någonting.   Jag har precis duschat och nu duschar mamma så väntar på henne, för sen ska jag, pappa & mamma åka och hämta ut mina kläder jag beställt från nelly, mihihih! Längtar   Idag så sover jag hos baby, men kommer fortfarande skriva. Och ska lätt ladda upp bilder på mina kläder, hörs lite senare! puss   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards