babywiik

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av mathilda wiik - 17 januari 2011 21:40

    


Erkänn att jag är lite söt när jag cp:ar mig? 
Första bilden är från när jag bodde på gävle strand, kanske ett & ett halft årsen och det är så otroliga minnen med min babygirl ronja som är med på bilden, jag älskar dig bästavän!

Saknar tiderna. Ååååh.. jag vill verkligen bli blond igen, ska till frisören på torsdag.. funderar fan på bli blond! men vi får se hur jag gör!    

Av mathilda wiik - 17 januari 2011 19:39

Kom nyss hem, har varit med min älskling lottapotta, love that girl! Först så träffades vi på stan så vi tog en fika & vi träffade på andreas så han följde med :) Sen så åkte jag och lotta till elviras dagis för att hämta henne (Lottas barn) efter det åkte vi till willys och handlade mat och sedan vidare hem till henne och gjorde ordning mat, mums säger jag bara, jätte gott vare! Sen så har vi bara legat och latat i hennes soffa, hihi.. och nu sitter jag här! Och tog tyvärr inga bilder idag, hade inte kameran med mig. 


Btw; Det kanske blir lite dålig upptatering trots allt, för min dator har pajjat hela skärmen är spräckt, lyckat mathilda lyckat! Så nu får jag sitta vid mammas dator, men ska göra mitt bästa. 

Av mathilda wiik - 17 januari 2011 10:16

Hellu, jag vaknade upp hos baby halv sju typ, jätte roligt? - Nej. Men det är ju skola så, men jag  är hemma nu för mådde as illa och så, känner mig inte så speciellt pigg. Sen när jag duschade så vurpade jag i duschen! De är ju skit bra, mår ännu illare och är jätte yr :(

Och jag som tänkte sova en stund det kommer ju inte gå nu.. aja. Vi hörs senare, puss.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards