babywiik

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av mathilda wiik - 7 januari 2011 23:33

Du gjorde allt för att få mig att känna mig svag & du är anledningen till det som händer idag. Ingenting känns rätt längre, allting är fel. Jag orkar inte gå med alla känslor inom mig längre, nu sa jag va det va. Och jag fick för det, jag tänker inte göra någonting med er längre. Jag är krossad, jag är totalt förstörd. Jag orkar inte ha samma känsla varje gång han är där, jag är inte rädd jag är skräckslagen, får en klump i magen varje gång jag lär titta på honom. Det är inte så lätt att skita i han som ni tror, ni vet faktiskt ingenting. Jag berättar inte & tänker verkligen inte berätta efter idag, jag förstår inte hur ni kan skydda han, efter allt han har gjort. Du vägrade välja, så jag väljer åt dig imorgon har du inte längre mig kvar..

Då är jag borta - föralltid

 det kanske låter löjligt men jag känner mig som ett behövande barn

Av mathilda wiik - 7 januari 2011 12:57

Hellu

jag vaknade nyss för att bella ringde och väckte mig hihi, så nu ligger jag hemma hos baby i hans säng och sitter vid datorn. Han gick och duscha och jag orkade inte följa med, ska nog åka hem om ett tag och jag hoppas att mamma har köpt cigg för har inte rökt sen igår :(

aja, vi hörs sen, puss!   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards