babywiik

Alla inlägg under januari 2011

Av mathilda wiik - 12 januari 2011 22:08

Om jag visste hur vi skulle ha det så skulle jag tveka och gått förbi.



- If i could turn back time ..

Av mathilda wiik - 11 januari 2011 18:47

Hellu! 

jag kunde inte skriva imorse för att vårt internet håller på att krånglar så det fungerar bara då&då, sen så fungerar det bara sån liten sekund så man kan inte göra någonting. Men är hemma hos bebis nu och ska sova här inatt, så då kan jag passa på att skriva hihi! Jag gick inte i skolan idag, kändes as trist för jag ville träffa alla!   Men jag var på hälsocentralen så hann inte, men ska dit imorgon iaf!   Bebis är någonstans och gör någonting och jag ligger i hans säng och väntar på att han ska komma tillbaka sen att filmen ska tanka klart också, sen blire mys för vi har fem månader idag.   

Aja vi hörs sen puss! 


Btw; kan inte skriva om dagarna idag för jag är inte hemma och jag ska visa mina favoritskor, det kommer upp imorgon om internet fungerar! 

Av mathilda wiik - 10 januari 2011 15:35

Nu är det bara tre dagar kvar sen har jag skrivit klart med dagarna, kommer kännas sjukt kasst för jag är så van att göra det! :( 

Och det är nå bugg med bloggplatsen så jag kan inte sätta in hela listan så det får bli på en jag skriver nu och dom som är kvar, puss! 


★ Dag 27 – Min favoritplats.  ✓

★ Dag 28 – Mina favoritskor.
★ Dag 29 – Mina ambitioner.
★ Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu¨


Är göteborg/liseberg!


    

Av mathilda wiik - 10 januari 2011 15:18

Hellu, jag vaknade för en liten stund sen och jag har precis druckit frukost haha! Låter jätte roligt drf jag skriver det, hihi. (a) As gott, och man blir jätte mätt på det! :D 


  



vi hörs lite senare, puss! ;* 

Av mathilda wiik - 9 januari 2011 21:33

  

Det finns ingen som du, absolut ingen. 

Jag älskar dig mest av allt världens bästa 

& du gör mig lyckligare än någonsin! 

Finns ingen baby utan sin bebis, du är allt för mig.

 

du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är

tänk tillbaks på första dan, nu står vi här

jag är så glad att vi träffats, jag var nere på botten

men nu är lyckan på max! 


för jag litar på dig, det är väl så det ska va?
du har visat mig kärlek, att jag duger som jag är
tänk tillbaks på första dan, nu står vi här
jag är så glad att vi träffats,du har visat mig kärlek, att jag duger som jag ärtänk tillbaks på första dan, nu står vi härjag är så glad att vi träffats,

Av mathilda wiik - 8 januari 2011 20:23

Jag har precis duschat klart & fixat mig och grejer ehe. Så nu väntar jag på baby sen ska vi ha filmkväll, hihihi. Tänker kolla på tusentals filmer har jag bestämt, sen får väll baby somna om han vill eheheh, (a) 


Dagens outfit; 


      


  

Av mathilda wiik - 8 januari 2011 16:54

Godmorgon typ? haha.. 

jag vaknade nyss typ och jag känner att jag verkligen måste vända tillbaka dygnena.. så ska försöka lägga mig tidigt, någon gång hihi. Skolan börjar snart, på tisdag för jag har studiedag på måndag, slå den ni hihi! Jag ska snart hoppa in i duschen och så länge får ni titta på minnen från 2010 (del 2) !


Minnen från 2010 (del 2) ; 


   


    


Var på kryssning med min familj & sara, fan vad roligt vi hade! Längtar tillbaka. :( 

Det enda jobbiga var att baby inte var där :( 


  

  

Festade en hel del med min babygirl bellsii, fan vad roligt vi hade! saknar dig gumman, nu ses vi aldrig längre ;o 


    

Vi fick en massa jävla kattungar i somras och här är bara två utav dom, men usch vad söta dom va! 


       

Hade en massa kortkvällar med pamela och fan vad roligt vi hade, saknar dig gumman! 


        


Var i berkinge med mamma, pappa, jonathan, christoffer & baby. Mysigt hade vi det, hihiih. :) 

Av mathilda wiik - 8 januari 2011 03:19

Ja jag vet att klockan är över tolv men för mig är det fortfarande fredag, lev med det! 


Bilder från idag;


          

Bilder från igår; 


        

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards