babywiik

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av mathilda wiik - 1 mars 2011 19:08

AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att; det är jätte skönt att umgås med mamma&pappa. 
Jag lyssnar på; när baby pratar med mig 
Jag pratar; när jag orkar prata 
Jag tycker vintern är; mysig men endå dryg 
Jag avskyr när folk; ljuger och inte har någon respekt för en annan människa.
Mina bästa vänner; är dom bästa som finns!
Min första vän hette;  jag minns inte
Kärlek är; underbart! 
När jag borstar tänderna; står jag och fular mig i spegeln samtidigt 
När jag lagar mat; lagar jag jävligt god mat! 
Jag tänder på; älskling ;)
Det sexigaste yrket är;  jag har ingen aning
Det är charmigt när; någon ger en komplimanger 
Jag är rädd för; att förlora dom jag älskar
Den värsta känslan är; när jag har förlorat någon jag älskar

Av mathilda wiik - 1 mars 2011 13:51

                      

Av mathilda wiik - 1 mars 2011 13:47

Hellu!

Jag vaknade kanske för en timme sedan men jag har ätit frukost och spelat en omgång bingo med älskling, mormor & pappa! Först vann jag sen vann baby.   

Vi ska äta lunch om en liten stund efter det vet jag inte vad vi ska göra.. jag funderar på att gå ut & gå, men vi får se hur det blir med den saken.    


Bilden är tagen nyss. 

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards