babywiik

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av mathilda wiik - 29 mars 2011 20:46

Ligger i badet just nu och försöker koppla av. Går inte så bra, är sjukt sur och jag vet inte varför! Mår illa gör jag också, toppen dag..

 
Av mathilda wiik - 29 mars 2011 19:54

132 tonårsfrågor


[Tio frågor om dig själv]

namn? -  Mathilda wiik
när fyller du år? - 31 oktober
några piercingar? -  öronen & naveln
vad har du på dig just nu? - ja kläder? 
vilken årstid är bäst? - Sommarn
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna, sen somna om.
vad tycker du mest om hos dig själv? - min rumpa!
vad är du bra på? - Hm, att äta? 
vem älskar du mest på denna jorden -  älskling :) 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon





[10 frågor om dina vänner]

vem vet allt om dig? - ingen, jag själv 
vem är den roligaste av dina vänner? - hm.. sheila! 
vem är snyggast av dina vänner? - alla är väl stiliga ;)
vem är mest partyprisse? - pamelipampam!
vem är den du helst har filmkväll med? - Pamelipampam!
vem av dina vänner är mest "evil"? -  hm, vet inte 




[10 Frågor om din familj]

vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mamma ja, pappa
 ja
vem är farligast i din familj? - jag ;) 
vem är coolast? - eh, jag? 
har ni något husdjur? -  ja många
vem har du mest gemensamt med? - ingen
vem sover du oftast med? - jag sover själv.
roligaste kvällen med familjemedlem? - hm, vet inte. 

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - varit med pamela 

har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - nja..
har du gjort något bra idag? - vet inte :D
vad ska du göra nu? - sitta på en stol. 
har du gjort något dåligt idag? - nix
vad har du ätit idag? - skolmaten 
har du duschat idag? - nope
är du trött nu? - nej
vad händer imorrn? - skola, sen får vi se vart jag hamnar.
går du i skolan? - mm
har du varit i skolan idag? - jaop




[ANNAT]

Hur mår du just nu? - sådär 
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - ja
Vad är klockan nu just nu? - 19:59 
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  bloggplatsen, bdb & face

[TELEFON/MOBIL]

Vem ringde dig senast? - Sandra. 
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Pamela 
Vem sms:a du till senast? - Pamela




[FAMILJ]

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - hon sitter vid mig nu. 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Han sitter också vid mig nu



[ÖVRIGT]

Gillar du punk? - nä
Har du sminkat dig idag? - ja

[MUSIK]

Lyssnar du på musik just nu? - nix
Vilket är ditt favoritband? - inget.
Vad gillar du för musik? - olika


[KLÄDER]

Har du fler än 4 linnen? - ja.
Har du fler än 3 jeans? - ja.
Har du fler än 5 tröjor? - ja.



[SMINK OCH HÅR]

Använder du mascara? - aa
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ja 
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse?  - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja.
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - yes
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - typ
Duschar du varje dag? - nja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej





[KÄRLEK]

Är du kär just nu? - ja!
Har du kysst någon idag? - aa
Har du ett förhållande? - yes
Är du romantisk? - ingen aning.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa
vad hette din första flickvän/pojkvän? - -

Hur länge höll det? - kommer inte ihåg
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Vem sov du senast bredvid? - älskling 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - älskling.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
När fick du din första kyss? - kommer inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - olika

Av mathilda wiik - 29 mars 2011 16:48

Har precis käkat & druckit kaffe med pamela! Vi sitter och latar oss lite grann just nu, väntar på mamma & pappa just nu för att jag ska få cigg.. efter det så ska jag & pamela ner på stan och träffa denkaboii. Får väll se om det blir några bilder, är inte riktigt säker om jag tar med kameran än! Vi hörs senare, puss   

Av mathilda wiik - 29 mars 2011 15:14

chillar just nu och väntar på pamipampam, ska snart laga mat hihihi :) 

flummar i cam & tar skit fula bilder också, aop intressant. Var i skolan hela dagen idag, är man duktig så är man liksom! Har inget roligt att skriva för tillfället känner jag, men lägger upp en hiss & diss senare idag! 


   

Av mathilda wiik - 29 mars 2011 14:27

  Snygg jag är va? 


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards