babywiik

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 23:24

Är as trött och känner mig inge pigg alls.. har huvudvärk och är snuvig. 

Ska hoppa i säng om en liten stund, väntar på att älskling ska ringa och prata med mig en stund me like.. saknar honom   Ska tvinga hit honom imorgon  

Har precis tvättat bort sminket, borstat tänderna och satt på mig min älskade mjukisdress & älsklings t-shirt hihi. Vi hörs imorgon, godnatt  


          

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 22:57

                     

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 19:47

Drar iväg nu, puss!


 

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 18:51

Hellu 

Kom nyss hem har varit och handlat med mamma & pappa, precis bytt om från mjukiskläder till partyklänning haha! Ska iväg och bowla med ronja & danne, sen skulle bella också komma och titta. Kände att jag var tvungen och använda min klänning för den är så jävla snygg, inte haft rätt tillfälle bara   Jag ska börja fixa mig om en liten stund, ska bara ta det lungt i tio minuter för har ont i magen. 

& sen så lär jag skynda mig lite också bowlingen börjar halv tio men ska ner tidigare på stan för att fika före också, vi hörs senare!


Kvällen outfit;


Cuttade av facet mitt för att jag såg ut som hej kom & hjälp mig (y) 

       

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 16:05

               

Av mathilda wiik - 26 mars 2011 01:33

How, how am I supposed to feel 
When everything surrounding me 
Is nothing but a fake disguise 
I don't know, 
I don't know where I belong 
It's time for me to carry on 
I'll say goodbye 
I can't stop the rain from fallin' 
I'm drownin in these tears I cry 
Since you left without a warning 
I face the dawn with sleepless eyes 
No I can't go on 
When clouds are pushin' down on me, boy 
I can't stop, I can't stop the rain from fallin 
So, tell me where I went wrong 
I'm stuck inside a dream long gone 
It's hard to reveal the truth 
Your love, 
Is nothing but a bitter taste 
It's better if I walk away, 
Away from you 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards