babywiik

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av mathilda wiik - 3 mars 2011 13:35

Älskling igår då han skulle slå på armen så skulle snusen landa i munnen på honom, önskar att jag börja filma innan för då faila han hela tiden haha. Men han lyckades iaf ;) 


  

Mamma köpte sånna här godisar ''pez'' som man alltid åt när man var liten, och jag fick en hello kitty hihi.. och älskling fick något tåg. :D 

Av mathilda wiik - 3 mars 2011 12:57

Hellu! 

Vaknade kanske för en timme sedan men jag satte mig och spela kort med baby sen kom mamma&pappa och då åt vi frukost.   Just nu sitter jag och spelar poker på face, ska gå ut och röka snart tror jag.. men håller på att försöka sluta rökte bara två cigg igår.   vi hörs om en stund, puss. 

Av mathilda wiik - 3 mars 2011 12:46


Ronja. 

  


Bella. 

  





En bild på en tid du saknar.

En person som alltid ställer upp för dig.

En bild på dina närmaste. 

En person som är snygg.

En bild på din fritid. 

En ovanlig bild. 

En bild på dig själv. 

En person du vill vara med. 

En bild som påminner dig om gamla tider. 

Du och någon klasskompis. 

En bild på din vardag. 

En person du kan berätta allt för.

 Någon du tycker är väldigt snäll.

Någon i din släkt.

En person som du saknar. 

En bild som du aldrig lagt upp. 

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

En gammal bild på dig själv.

Av mathilda wiik - 3 mars 2011 00:24


En bild på en tid du saknar.
En person som alltid ställer upp för dig. 
En bild på dina närmaste. 
En person som är snygg.
En bild på din fritid. 
En ovanlig bild. 
En bild på dig själv. 
En person du vill vara med. 
En bild som påminner dig om gamla tider. 
Du och någon klasskompis. 
En bild på din vardag. 
En person du kan berätta allt för. 
Någon du tycker är väldigt snäll.
Någon i din släkt.
En person som du saknar. 
En bild som du aldrig lagt upp. 
En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
En gammal bild på dig själv.

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om här på bloggen egentligen, så tänkte jag att jag lägger upp bilder på olika saker som ni kan se. Jag lägger upp en om dagen.   



  


En bild på en tid du saknar.

En person som alltid ställer upp för dig.

En bild på dina närmaste. 

En person som är snygg.

En bild på din fritid. 

En ovanlig bild. 

En bild på dig själv. 

En person du vill vara med. 

En bild som påminner dig om gamla tider. 

Du och någon klasskompis. 

En bild på din vardag. 

En person du kan berätta allt för.

 Någon du tycker är väldigt snäll.

Någon i din släkt.

En person som du saknar. 

En bild som du aldrig lagt upp. 

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

En gammal bild på dig själv.


Av mathilda wiik - 3 mars 2011 00:07

SAKER OM DIG:
1. är du singel? nej 
2. är du lycklig? ja 
3. är du uttråkad? lite 
4. är du ledsen? nix. 
5. är du glad? jaop 
6.är du snygg? inte enligt mig. 

KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja.. 
2. har du någon gång blivit sårad? ja. 
3. har du någonsin tänkt på samma kille/Tjej flera gånger under samma natt? ja. 
4. har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för den? nej. 
5. gillar/älskar du någon just nu? ja! 

SENASTE:

1. vem ringde dig senast? Mamma 
2. personen du var med ? mamma, pappa & älskling :)
3. personen du smsade? marre. 
4. du kramade? älskling. 


vem:
tog på din rumpa : älskling.
sa att han/hon älskade dig: älskling. 
kysste du senast?
 älskling. 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards