babywiik

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av mathilda wiik - 2 mars 2011 21:18

Ja ni ser rubriken, har precis satt på mig älsklings t-shirt & mina pyjamasbyxor mihihihi love it!   har tvättat bort sminket också och gjort rent ansiktet, känns as skönt faktiskt, nu ska jag vänta tills pappa & baby har geekat klart vid datorn så ska vi spela kort & bingo! Vi hörs senare idag eller imorgon.   




btw; glömt att visa mitt nya halsband jag köpte i uppsala, det är ett j som står för jonathan.. visst är jag en gullig flickvän?   

     

Av mathilda wiik - 2 mars 2011 20:56

        


Jag är helt seriös, jag får aldrig nog! jag vill ha mer & mer kläder

men saken är den att jag får inte plats med några fler kläder i min 

garderob, det är till&med kläder jag har hemma som inte får plats. 

Men jag vill bara köpa mer nytt, nytt & nytt! Jag måste sluta shoppa, 

så är det bara.. 

Av mathilda wiik - 2 mars 2011 20:03

tjillevippen.   

Förlåt att jag inte skrivit någonting sen imorse, men först så käkade vi frukost efter det satt jag, pappa & älskling och spelade kort hur länge som helst efter det så åkte vi och handla & käkade på max.. plus så tog det ett tag att åka också. När vi kom hem satte vi oss också och spela kort men nu sitter jag äntligen vid datorn igen.   Jag har inte tagit några bilder idag, bara ego bilder ehe.. ni kan få se dom sen. Vi hörs senare puss   

Av mathilda wiik - 2 mars 2011 12:50

Godmorgon!

Jag vaknade precis jag och älskling sov länge idag för en gångs skull.. vi brukar alltid vakna typ nio eller tio.   Iaf, just nu sitter vi och väntar på frukost bacon & varm choklad! yummie..   Vi hörs senare, puss!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards