babywiik

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 16:01

Hellu! 

Nu ska jag och mamma åka iväg och bada med min brors flickväns dotter :) 

Sen ska v'i åka till valbo också, så vi hörs när jag kommer hem! är jätte stressad nu, puss :* 


     

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 15:06

  

      

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 13:55

hellu 

blev ingen skola för mig igår eller idag, jag har feber & mår allmänt piss. -.-

Jag ska snart göra någonting att äta, men vet inte vad och vet inte vad jag orkar göra heller, är skit lat.. senare ska jag följa med mamma ner på stan och när vi har varit på stan kommer min älskling! 

puss 


  

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 13:54

  



En bild på en tid du saknar.

En person som alltid ställer upp för dig.

En bild på dina närmaste. 

En person som är snygg.

En bild på din fritid. 

En ovanlig bild. 

En bild på dig själv. 

En person du vill vara med. 

En bild som påminner dig om gamla tider. 

Du och någon klasskompis. 

En bild på din vardag. 

En person du kan berätta allt för.

 Någon du tycker är väldigt snäll.

Någon i din släkt.

En person som du saknar. 

En bild som du aldrig lagt upp. 

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

En gammal bild på dig själv.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards