babywiik

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 23:56

Jag har precis tagit på mig mina sovkläder & ska snart lägga mig i sängen och slå på one tree hill och kolla på det tills jag somnar. Skola imorgon, taggar inte så speciellt på det känner ja. Vill ha sommarlooooooov typ nu, vi hörs imorgon. 

Godnatt. :*


    

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 22:21


     


Vad tycker ni om min sminkning idag? Tog typ hundra år haha.. ögonskugga & eyeliner.. koncentrerade verkligen mig ehe :D 

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 22:09

  


En bild på en tid du saknar.

En person som alltid ställer upp för dig.

En bild på dina närmaste. 

En person som är snygg.

En bild på din fritid. 

En ovanlig bild. 

En bild på dig själv. 

En person du vill vara med. 

En bild som påminner dig om gamla tider. 

Du och någon klasskompis. 

En bild på din vardag. 

En person du kan berätta allt för.

 Någon du tycker är väldigt snäll.

Någon i din släkt.

En person som du saknar. 

En bild som du aldrig lagt upp. 

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

En gammal bild på dig själv.

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 21:59

Jag kan egentligen svara direkt så lär man gå in och kolla på kommentarer.. men jag tänkte att det är lättare att se att jag har svarat här, sen kanske det är fler som undrar.   


  


Svar; hm.. vart ska jag börja? jag börjar med mimmi då.. när jag var nio år så var mimmi tillsammans med min näst äldsta bror Anders, jag minns inte hur länge dom var tillsammans. Men jag har alltid stått mimmi nära och jag kommer ihåg när dom gjorde slut och jag sprang efter henne när hon grät och hon sa att jag skulle gå hem igen och att vi skulle ses snart igen.. det gjorde vi tyvärr inte, hon flyttade till göteborg. Två år senare, jag minns faktiskt inte.. så var jag med en tjej som heter ida och hon sa att mimmi hade kommit hem och att hon skulle komma dit vi va och jag flög på henne och krama henne! Och sen dess så har hon lovat mig att aldrig lämna mig igen & det har hon inte gjort heller! 


Bella; Bella var tillsammans med min bror nicklas, hur gammal jag va kommer jag inte ihåg.. men vi kom varandra också väldigt nära. Hon fanns/finns alltid där för mig när jag behöver henne & jag kan prata med henne om allt. Vi har samma humor och klickar liksom med varandra haha! Jag ser henne också som min egna syster, och enligt mig så är både mimmi & bella mina syskon!

Kärlek till er båda, jag älskar er! <3


Här är min fina syster Mimmi och  hennes dotter naomi!

Ni båda två är mitt allt, jag saknar er & jag kommer och hälsar på snart. 


  


Nu får ni se samma bild två gånger haha!

Men här är min fina syster bella också, love u! 

  

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 21:50

Hellu, kom hem för en liten stund sedan. Har haft rätt så roligt med bella haha, ni ska bara veta vad vi har pratat om.   eheh, iaf.. jag käkade på donken och efter det så gick vi och köpte en varsin iste på waynes jätte mysigt faktiskt.. sen gick vi runt lite och efter ett stund så bosatte vi oss på bion till mamma & pappa kom och hämtade mig och vi körde hem bella. Nu sitter jag bara här och latar mig eheee. 


                            

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 18:03

     


Nu drar jag iväg och träffar bella (syster) vi hörs ikväll, puss!

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 16:19

Du är den vackraste personen jag någonsin hållt i handen!

Tack för att du lyser upp mitt liv, tack för att du finns för mig & tack för att du är du. Jag kommer vara din tills hjärtat säger stopp, jag kan inte ens fatta att du tycker att jag är värd dig. Den vackraste stunden i livet var när du kom, jag älskar dig!


  

Av mathilda wiik - 6 mars 2011 15:28

Blev sugen på någonting gott så jag gick till time , fan vad halt det är ute! Höll på halka typ 70 gånger, men annars vare lungt.   

Jag köpte iaf det här;


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards