babywiik

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av mathilda wiik - 5 mars 2011 17:39

     


T-shirten köpte jag i uppsala också, glömde bara bort att visa den   

Köpte två par nya skor i måndags också, dom få ni se ikväll eller imorgon!

Av mathilda wiik - 5 mars 2011 17:31

Helluuu!

Just nu sitter jag och väntar på fiia & krille och när dom kommer hit så ska vi röka waaaterpaaajp.   Jag har städat i flera timmar nu känns det som och det ser äntligen normalt ut här istället för typ en soptipp haha... jag har fått bevisat för mig att killar kan verkligen inte städa.    Jag kommer säkert ta bilder idag så då lägger jag upp dom sen ikväll, vi hörs senare!

Puss :*


Btw; vad ska ni göra idag?   

Av mathilda wiik - 5 mars 2011 14:02

  

 

En bild på en tid du saknar.

En person som alltid ställer upp för dig.

En bild på dina närmaste. 

En person som är snygg.

En bild på din fritid. 

En ovanlig bild. 

En bild på dig själv. 

En person du vill vara med. 

En bild som påminner dig om gamla tider. 

Du och någon klasskompis. 

En bild på din vardag. 

En person du kan berätta allt för.

 Någon du tycker är väldigt snäll.

Någon i din släkt.

En person som du saknar. 

En bild som du aldrig lagt upp. 

En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

En gammal bild på dig själv.

Av mathilda wiik - 5 mars 2011 13:55

Hellu!

Jag vaknade för en timme sen ungefär och jag beställde pizza från internet för ett tag sen som dom ska köra hem, två kebabrullar och en kebabtallrik och det ska ta 74 minuter..... alltså come on? -.- Nu ska jag vänta på min mat, så hörs vi efter puss!


Där hade det redan gått fyra min.....

det är 57 min kvar :(

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards