babywiik

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av mathilda wiik - 17 mars 2011 15:49

              


flummade lite grann med sofie & adina igår i skolan, här har ni bilder!

Vi är ju bara för söta hahah :*

Av mathilda wiik - 17 mars 2011 15:43

gayhallå! 

nejdå, jag är på skit dåligt humör har ont i halsen & i näsan för att jag gått och dragit in snor för mycket, visst låter det mysigt? nää inte precis. Orkade knappt kliva upp imorse, började tjugo över åtta gick till skolan typ halv elva   

Sen har alla hållt på dryga idag också, bara för att dom vet att jag är dåligt humör aja orkar inte. Just nu sitter jag hemma för älskling slutar fyra och jag ska ta tio över fyra bussen till stan och möta honom där ehe, orkade inte gå runt och loda på stan tills han sluta. Jag har suttit och knäppt kort med camen för jag inte hade nå liv, plus så har jag ingen aning om vart min kamera är!   Blir jätte ledsen om den är borta... 



wow, fyra babywiik! (y) 


mage 

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards