babywiik

Alla inlägg under mars 2011

Av mathilda wiik - 9 mars 2011 21:59

        

Av mathilda wiik - 9 mars 2011 15:42

Hellu!

Jag är överlycklig just nu, för jag ska få shoppa idag igen hihi! Jag ska springa iväg till bussen nu och så ska jag möta amanda och robin på stan. Vi hörs när jag kommer hem, puss! 

Av mathilda wiik - 9 mars 2011 14:46


E det minnen jag tänker, eller jag bara ser?
Jag vill inte, sluta jag ber.
Vad gör jag för fel, jag föddes som mor.
Skit om mig, finns bara en på miljon.
Jag förösker som sagt, vill glömma allting.
Blir käkad innuti när jag tänker tbx.
Alla slag som jag fick, alla ensamma nätter.
kallt och grått, + minnen därefter.
Ett sträck per slag.
Ett sträck på min far.
för många sträck på fucking personen jag var.
Men alla jävla stäck vill jag ha på mig nu.
För jag kan inte släppa minnen, jag fuckar ur.
Men en dag, ska det blir bra.
Jag lovar och svär på mina framtida barn.
Det är skrivet utav blod för sanningen skäl.
Minnen dem kommer svårt, fuckar allt fan bildar djupa sår.
Det var bra en gång.
Men blir det igen?
Jag hatar bara alla minna minnen.
Mina minnen jag hatar dem så.
Jag lägger tankarna på pappret och bläcket det flödar.
Berättar hur jag haft det men vafan ska jag göra?
Det är trångt här i sitsen jag satt mig i.
Jag har lagt min skit, på både mamma och pappa.
Men felet är jag, när kommer den dagen jag ska fatta?
Knackat och traskat på samma stig.
Slagen som fastnat på varje mil.
Det är samma stig, jag känner samma hat.
Jag vill stanna allting, går genom land och hav.
Var klammrar jag, när jag söker lyckan?
Vill inte vara den jag är, har bett som få.
Tack min mamma som gav mig en andra chans.
När jag blickar bak som jag mådde som barn.
känns som jag har slängt bort hela mitt liv totalt.
För massa deppande nätter.
Förlåt, fast ni är faktiskt värd någon bättre.
Jag ser nu idag vad jag aldrig vann.
Men det är lätt att ha svårt med facit i hand.
Så jag vessar min penna och skriver net allt förhand.
Och resten får jag sköta med stämma.
Förlåt för dem gånger jag lovar er, att allting kommer bli bra men jag ljög för er!
Jag kommer aldrig kunna säga något som ändrar på mitt liv.
Ni kämpa för att ge mig kraft.
är det här vad dem kallar en änglavakt!?
Mamma ser mig idag, detta mår jag mått.
Snälla, säg att du äntilgen kan va stolt.

E det minnen jag tänker, eller jag bara ser?

Jag vill inte, sluta jag ber.Vad gör jag för fel?

Skit om mig, finns bara en på miljon.

Jag förösker som sagt, vill glömma allting.

Blir käkad innuti när jag tänker tbx.

jag drar för många sträck på fucking personen jag var.

Men alla jävla sträck vill jag ha på mig nu.

För jag kan inte släppa minnen, jag fuckar ur.

Men en dag, ska det blir bra.

Jag lovar och svär på mina framtida barn.

Det är skrivet utav blod för sanningen skäl.

Minnen dem kommer svårt, fuckar allt fan bildar djupa sår.

Det var bra en gång, men blir de det igen?

Jag hatar bara alla mina minnen.

Mina minnen jag hatar dem så.

Jag lägger tankarna på pappret och bläcket det flödar.

Berättar hur jag haft det men vafan ska jag göra?

Det är trångt här i sitsen jag satt mig i.

Jag har lagt min skit, på både mamma och pappa.

Men felet är jag, när kommer den dagen jag ska fatta?

Knackat och traskat på samma stig.

Slagen som fastnat på varje mil.

Det är samma stig, jag känner samma hat.

Jag vill stanna allting, går genom land och hav.

Var klammrar jag, när jag söker lyckan?

Vill inte vara den jag är, har bett som få.

Tack min mamma & pappa som gav mig en andra chans.

När jag blickar bak som jag mådde som barn.

känns som jag har slängt bort hela mitt liv totalt.

För massa deppande nätter.

Förlåt, fast ni är faktiskt värd någon bättre.

Jag ser nu idag vad jag aldrig vann.

Men det är lätt att ha svårt med facit i hand.

Så jag vessar min penna och skriver ner allt förhand.

Och resten får jag sköta med stämma.

Förlåt för dem gånger jag lovar er, att allting kommer

bli bra men jag ljög för er!

Jag kommer aldrig kunna säga något som ändrar på mitt liv.

Ni kämpa för att ge mig kraft.

är det här vad dem kallar en änglavakt!?

Mamma ser mig idag, hur jag mår och hur jag har mått.

Snälla, säg att du äntilgen kan va stolt.


Av mathilda wiik - 9 mars 2011 14:14

           

Av mathilda wiik - 9 mars 2011 08:29

Hellu! 

Jag ska egentligen vara i skolan nu men jag skippar första lektionen för jag har mensvärk, så har tagit min medicin imot de nu och hoppas på att det hjälper. Har ingen aning om vad som händer idag, kanske ska följa med robin & amanda till valbo :) 

Vi hörs efter skolan puss!

Btw; köpte nya kläder igår & en plattång som ni får se sen ;)


    

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 16:01

Hellu! 

Nu ska jag och mamma åka iväg och bada med min brors flickväns dotter :) 

Sen ska v'i åka till valbo också, så vi hörs när jag kommer hem! är jätte stressad nu, puss :* 


     

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 15:06

  

      

Av mathilda wiik - 8 mars 2011 13:55

hellu 

blev ingen skola för mig igår eller idag, jag har feber & mår allmänt piss. -.-

Jag ska snart göra någonting att äta, men vet inte vad och vet inte vad jag orkar göra heller, är skit lat.. senare ska jag följa med mamma ner på stan och när vi har varit på stan kommer min älskling! 

puss 


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards