babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 26 februari 2011 10:24

Godmorgon!

Jag vaknade nyss och jag är redan stressad mamma & pappa skulle bara köpa någonting sen kommer dom och hämtar upp mig hos baby! Och jag måste hinna äta frukost,    Jag kommer inte blogga förns ikväll tror jag eftersom jag ska till uppsala, men vi hörs då nu måste jag skynda mig puss!


Av mathilda wiik - 25 februari 2011 20:21

              Tur att jag ska till uppsala imorgon!   

Av mathilda wiik - 25 februari 2011 19:07

       

Av mathilda wiik - 25 februari 2011 15:55

Hellu!

Kom nyss hem, mötte baby innan jag sola så han var social med mig och nu så är vi hemma hos mig för jag ska duscha och äta någonting. Efter det så drar jag hem till honom och sover där mihihi, me liiike!   

Vi hörs senare! 

Av mathilda wiik - 25 februari 2011 13:27

Hellu! 

Kom precis hem, har varit i skolan.. och nu sista lektionen gjorde jag prov, vet ärligt talat inte hur det gick men jag skrev rätt mycket. Nu är det äntligen sportlov, känns as skönt att vi är ledig en vecka nu!   Jag ska ta någonting och äta nu efter det så ska jag åka och sola. Vi hörs senare, puss!


 

Av mathilda wiik - 24 februari 2011 18:12

Som ni ser så har jag ändrat lite färger och så på bloggen, kände att det var tråkigt med bara vitt! Jag ska göra en ny header också, men det gör jag när jag är hemma och sitter i lugn och ro annars kommer den bara bli slarvig.   


Men nu ska jag klaga lite här!


Jag tycker verkligen vissa saker är sjuka, min mamma berättade om en sak som hade hänt någonstans, vet inte vilken stad.

En fjorton åring flicka hade blivit våldtagen i både pullan och rumpan av tre utlänningar och hon var oskuld, det är bara helt sjukt! Men det som var ännu sjukare var att dom här tre killarna som våldtog flickan hade spelat in alltihopa och lagt ut det på youtube och i skolan, vet ni vad dom fick för straff?!

3 DAGARS SAMHÄLLSTJÄNST! Är dom störda i huvvet? tre jävla dagar! Och flickan, hennes liv är förstört hon kommer alltid ha det där med sig och fick flytta till en annan stad.. sånna där människor som gör sånt där borde skjutas, blir så sjukt jävla förbannad..

Jag säger bara;


 

Av mathilda wiik - 24 februari 2011 17:31

Hellu!

Kom nyss hem till älskling och sjävklart sitter vi och geekar vid datorn direkt!

Var ju som sagt på parkbadet idag, rätt nice fast vissa bassänger var avstängda, lite trist.  

Vet inte vad jag och älskling ska göra idag, bara lata & mysa mihii. Vet inte vad jag ska skriva mer, vet inte om jag kommer skriva något mer heller. Men det märker ni, puss.

Av mathilda wiik - 24 februari 2011 08:50

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards