babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 17:14

tjillevippen mihihihi!   

Jag ska ta bussen om en kvart för att åka till min bästa lottapotta hihi, vet inte vad vi ska göra lika och tjocka oss i soffan typ som vanligt? och ha raptävlingar.. eheheh vi är normal lovar.   Jag tar med mig kameran så det kommer bli bilder, vi hörs sen ikväll när jag kommer hem! 

Puss   

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 15:54

  

  

  


  

Av mathilda wiik - 15 februari 2011 14:21

Hellu 

Förlåt att jag inte skrev någonting mer igår men först så hoppade jag in i duschen och låg där ett bra tag, sen kom baby hit & då gjorde jag mat till honom sen hoppade vi in i badet igen för att jag frös haha.   Efter ett tag kom mamma och dom hem och då började dom laga mat så jag och baby satt och spela sålänge sen åt vi och så efter det la vi oss och titta på film & klockan tio kom min bror henrik och hämtade oss och skjutsade oss till baby. mihih, hade riktigt trevligt igår fick en ros & choklad utav baby   me like. Jag skriver om en stund igen pussen!


Av mathilda wiik - 14 februari 2011 14:23

Tjillevippen!

har varit hemma hela dagen ja, fick damp i skolan var där i en timme typ sen blev det hemgång igen! hade jag stannat kvar hade det spårat känner jag. -.-' Jag har typ legat i soffan helt död sen klockan halv tie typ? så jag har inte ens suttit vid datorn någonting ehe.   Jag ska hoppa in i duschen när jag har skrivit klart det här inlägget, göra mig ordning sen så ska jag på socmöte.. vi hörs efter det! puss 

aop

Av mathilda wiik - 13 februari 2011 21:30

det är ju tanken som räknas..

tack för att du bryr dig, eller inte typ. 

Av mathilda wiik - 13 februari 2011 20:21

Undra vad livet hade blivit om det aldrig hade hänt
bråken och tårar alla gånger jag blev skrämd,
Diagnos efter diagnos till dagen jag dör,
Dom säger det ordnar sig men allting kört,
Så jag blir galen utav kvalen,
att inte kunna göra det jag vill har du svaren?
varför händer detta mig är ja inte värd mer?
Har jag inte haft nog det som jag upplevt?
Efter konsekvenserna av andras misstag,
Dom säger håll huvudet högt i morgon är en ny dag,
Så jag blundar så hårt jag kunnat
drömmer mig bort till någonting annorlunda
men vaknar upp i samma situation jag lägger svart på vitt,
tiden har gått men fattar knappt någonting,
var tog mitt liv vägen när ska det vända,
försöker mitt bästa men det kommer aldrig att hända
Stannar hemma ensam för jag vill inte gå,
Jag tittar upp mot ingenting för jag kan inte förstå
Hur allting flyter samman när allt känns så här,
Varför känns allt så konstigt och så hopplöst i denna värld.
Alla åren som sprang förbi men ingen fattar,
Jag hatar det faktum att jag gråter mer än skrattar,
vad har jag kvar, fick inget val
Har skjutit allting åt sidan enda sen barn
Något inombords som säger allting är kört
Jag har slitit som ett djur men jag känner mig död,
Jag gråter och förstår att jag faktiskt lever än
Men jag orkar inte gråta längre kan du ta bort dom ikväll?
Försöker tränga bort för i ögonen är det fullt
Det känns som psyket redan är beredd på att ge upp
Så jag sluta treva sluta skeva
gav år av försök för att kunna överleva,
Jag mår inte bra för att allting sätter hinder
Jag försöker hålla huvudet högt men tårarna rinner,
Så här har du frågan vart e min låga?
Vart e ljuset som du stal i allt det svåra?

Av mathilda wiik - 13 februari 2011 19:58

        

Av mathilda wiik - 13 februari 2011 15:35

Hellu 

förlåt att jag inte skrivit någonting när jag vakna med jag myste med baby innan han åkte hem hihi.. han drog för typ en timme sen.   saknar han redan ju.. jag sitter och tittar på tv just nu och ska sätta mig att plugga nu, efter det så ska jag handla med mamma & pappa, hihi.   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards