babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 24 februari 2011 08:06

40  frågor om mig 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? ingen hittills. 
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Det var för sex minuter sen så satt vid datorn 
3. Vad gjorde du för 30 min sen? datorn
4. Vad hände dig 1993? ingenting, levde inte ens. 
5. Vad händer nästa helg? ingen aning. 
6. Tre ord varför du sist spydde? vin är äckligt
7. Vilken färg är din hårborste? rosa & svart 
8. Vad köpte du sist? en tröja
9. Vad fick du senast i present? julklappaaar
10. Vilken färg är din dörr? vit
11. Var förvarar du dina pengar? plonkan 
12. Hur var vädret igår? kallt
13. Vars kramades du sist? ehm, mimmi tror jag
14. Vad ser du fram emot? sommaren2011!
15. Vad är 15? en etta & en femma
16. Vilken skostorlek har du? typ 37/38:)
17. Vill du klippa dig? nej hatar att klippa mig.. 
18. Är du över 25? nixpix! 
19. Pratar du mycket? Kanske ibland. (a) 
20. Kollar du på O.C.? ja!
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej
22. Känner du någon som heter Steve? hahahah nää.
23. Hittar du på egna ord? haha ibland. ;)
25. Är du en typiskt svartsjuk person? beror på.. 
26. Vad har du för mobil? nokia x3
27. Vem ringde dig sist? mamma 
28. Biter du på naglarna? ibland.. -.- 
29. Har du lockigt hår? nja, rakt/lockigt typ 
30. Vilken konsert ska du på härnäst? no idea
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - det vet den personen bäst själv! 
32. Hur många gånger har du svurit idag? typ fem? 
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? men jag orkar inte gå till skolan idag, jag är sjuk! (y)
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko? nä
35. Ska du jobba imorgon? nix
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? älskling 
37. Vad borde du göra nu? typ gå och packa badkläder
38. Har du något smeknamn? babywiik, merta (y) 
39. Sover du mycket? jaaaop
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? ehm, vet inte! :o 

Av mathilda wiik - 24 februari 2011 07:52

Haha ja ni ser ju rubriken, vaknade för en timme sen. (y) ska till parkbadet idag med klassen och bussen från skolan går halv tio alltså fick vi sovmorgon lite grann, näärååå då vaknar jag klockan sju men det är grejer det!   Sen så går jag på toa och märker att jag har fått min mens ännu större plus på dagen right? Efter det så upptäckte jag att det var sååååhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär jävla kallt ute också. Klagade mycket nu känner jag haha, men iaf.. jag ska till parkbadet med skolan som sagt, ska bli rätt niiice, är hemma halv fyra typ, får se om jag hinner skriva någonting då. 

puss!   

Av mathilda wiik - 23 februari 2011 22:55

Jag har en massa saker att göra för att jag ska komma ikapp allting jag missat under åttan & nian så tänkte sätta mig och plugga nu lite tills jag somnar typ, så vi hörs imorgon puss.   


Känns som att det är typ såhär mycket jag lär göra, sjukt jobbigt....


  


'' ibland undrar jag vad jag egentligen kämpar för '' 

Av mathilda wiik - 23 februari 2011 22:04

Framifrån



Bakifrån


     

Av mathilda wiik - 23 februari 2011 20:45

Hellu! 

Jag kom hem för en stund sedan men orkade inte skriva direkt ville kolla runt lite först hihi. 

Först så åkte jag ner på stan hämtade pengar efter det åkte jag om mimmi och solade, 

solade 15 minuter och är ganska så brun i ansiktet nu.. först såg jag ut som en tomat.   

Mamma ringde typ precis efter jag solat klart, så jag tog bussen hem sen tog vi bussen till stan direkt, det var jag, mamma & pappa som åkte ner. Vi käkade & efter det så köpte jag en tröja på h.m Ska hoppa in i duschen nu, raka mig & de.. sen så visar jag upp tröjan. 


Bilderna på mig och baby; 


        

Av mathilda wiik - 23 februari 2011 15:29

hellu 

förlåt att jag inte skrivit någonting men vårat internet hemma har lagt av, men nu har jag lyckats snott grannes internet hihi! Jag kom nyss hem från skolan typ, eller ja en timme sen har hunnit lagat mat och degat vid datorn ett tag   Jag ska springa iväg till bussen när jag har skrivit klart det här, först ska jag träffa mamma och få pengar efter det ska jag träffa mimmi och göra en massa saker.. ska sola också hihi. Vi hörs senare!   

Btw; då ska ni få bilder på mig och baby också. (a)

Av mathilda wiik - 19 februari 2011 15:42

eheheh, vilket betyder att jag inte har sovit. Jag ska inte titta på one tree hill på kvällarna, jag skriver mer sen underbaraste är påväg hit!


  

Av mathilda wiik - 19 februari 2011 04:15

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards